1 września 2014

Zielona imprezka

27.08.2014 w chatce plemiennej była spontaniczna impreza. Niestety miałam rozplanowane posty i dopiero dziś o tym daje post. Wszystkie zdjęcia jak i opis wykonał Tasted :)
 Marzenie

A więc, wszystko wyniknęło spontanicznie. Dopracowywałem swoje komendy, kiedy zaczął się spamik tego pokroju:

Wtedy ktoś, chyba Krystjan rzucił hasło 'Dziś jest dzień Tosta.' Wtedy wszyscy zaczęli ubierać się na zielono, puszczać piosenki o tostach i rzucać jabłkami. Skończyło się to mniejwięcej jak na zdjęciach. Pół chatki uwalone jabłkami. Ale cóż, czego sie nie robi dla dobrej zabawy ^^ \
Tasted

31 sierpnia 2014

Kartka z kalendarza

Prac dużo nie przybyło, myślę, że prace przypadną wam do gustu :)
Prace:
Buddaparala

Skajka

Inousia

Markoleczek

Muchaczyk

Tasted

Wyróżnienie:
Trampeq

Zwycięzca:
Greyfluff

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie ;)

30 sierpnia 2014

Zabawa w odkrywców

Od wymyślenia konkursu zastanawiałam się czy nie za trudny konkurs wymyśliłam. Marzyciele mnie zaskoczyli! Sami zobaczcie jakie ciekawe odkrycia ;)

Fiszka:

Opis: No więc, gdy kiedyś przeglądałam listę plemienia, to przypadkowo klikając na kółko znajdujące się obok avatara myszki z plemienia, zauważyłam, że niektóre nicki (w tej kolumnie) są zapisane wielką, a niektóre małą literą. Wskazuje to na to, że gdy dana myszka się rejestrowała wpisała nick z małej lub wielkiej litery. Jednak na Transformice każdy gracz ma nick z wielkiej litery, bez względu na to, jak podał nazwę przy rejestracji.


Klipus:
Znaleziony przeze mnie bug dotyczy różowej strzałki w ekwipunku
szamana. Normalnie strzałka wygląda tak: (>>). Jednak
po dłuższym stawianiu jej poprzez ciągłe trzymanie na klawiaturze
przycisku '1' i klikaniu w miejsce jej pojawienia się, obok strzałki
zaczyna pojawiać się mała liczba: [strzałka z cyfrą]. Gdy
wykorzystamy limit, nie możemy już z niej korzystać:
przygaszona strzałka]


Ziarnoo:
Ostatnio doszłam do tego jak biegać w miejscu.
Krótki opis:
1.Stoimy w miejscu.
2.Należy skoczyć, ale tylko raz.
3.. w czasie kiedy nasza mysz jest w górze kliknąć żeby tańczyła - równie dobrze można kliknąć na przykład żeby spała, klaskała, siedziała lub płakała
4. wtedy Nasza mysz tańczy na ziemi
5. podczas tego gdy juz tanczy na ziemi, a nie w powietrzu Należy kliknąć jeszcze raz strzałkę w górę ale także tylko RAZ i puścić.
Mysz powinna zacząć biec w miejscu.
Myślę że pomoże to innym.
Dołączam też instrukcję- zdjęcia.
Ps. nie odpowiadam za brzydkie cyferki XD



Skajka:
 Siedząc na transformice, z nudów stwierdziłam, że zagram w jakąś mini grę i zaczęłam szukac. Większośc już znałam, ale na samym dole pojawiło się coś mi nieznanego - kliknęłam i moim oczom ukazały się szachy o.O Byłam bardzo zdziwiona, że w tfm coś takiego istnieje.
(Nie którzy powiedzą, że łatwo to znaleźć i wgl, ale ja bardzo długo nie grałam i nie wiedziałam, że mamy w grze coś tego typu.)

Punkty w swoim czasie rozda Znajoma ;) 
Dziękuję za przesłane prace :)

29 sierpnia 2014

Moda z myszą czyli pokaż swe oblicze

Dnia 27 sierpnia 2014 roku,odbył się konkurs

piękności pod nazwą "Moda z myszą". Organizatorem byłem ja,Mtmixer. Na początku było troszkę ciężko znaleźć ochotników, ale w końcu się znaleźli.Jako pierwszy byłem jury wraz z myszką "Wojnalik" pierwsza kategoria nosiła nazwę:"Jesienny ubiór" 
Spisałem wszystkich uczestników i zdobyte w pierwszej rundzie punkty. 
Pierwszy raz prowadziłem tego typu zabawę i było ciężko,gdyż myszki się niecierpliwiły i wychodziły.Do tego po pierwszej rundzie Wojnalik odeszła z jury i zostałem "sam na lodzie". Nie mogłem,zacząć drugiej rundy sam,więc postanowiłem zrezygnować,lecz z pomocą przyszła mi Znajoma,która pomogła mi w jury.

Drugą kategorię,podała Znajoma.Była ona luźną kategorią i trzeba było się ubrać tak jak się podoba.
Przy tej kategorii z 12 zawodników zrobiło się ok.9,lecz ciągaliśmy to ze Znajomą dalej.Po tej rundzie,rozpoczęła się runda 3 nadanej przeze mnie nazwie "Zwierzęta"Myszki przebierały się w przeróżne zwierzęta od skaczącej żabki do uroczej pandy.

Myszki się niecierpliwiły i w końcu nadszedł czas na ostateczną rundę,w której z 9 mysz zrobiło się 5- tchórze D: Ostatnia kategoria zwała się "Strój wieczorowy". Jak widać na obrazku,przyszło wiele innych myszek,lecz za późno i były niestety tylko widownią,no ale taka widownia też jest potrzebna ;D.

Gdy przyszedł czas na wyniki,zrobiliśmy sobie wspólnie zdjęcie (Wraz z widzami) ostatecznie wyniki brzmiały następująco:
Czwarte miejsce : Szarmysia z łączną punktacją : 44.
Trzecie miejsce : Bimbusia z łączną punktacją : 48.
Drugie miejsce : Pierozekkk z łączną punktacją : 59.
Pierwsze miejsce : Mirindaaaaa z łączną punktacją : 60.
Trzy pierwsze miejsca zdobyły nagrody (drobne),a ja zdołałem zrobić sobie zdjęcie z zwyciężczynią :)

Treść postu i prawie wszystkie zdjęcia przesłane przez Mtmixer