Nowy mode, nowe taktyki, nowy poziom trudności. Według administratorów Hard mode był jeszcze łatwy, dlatego postanowili dodać nowy, "Divine mode". Zacznijmy od tego czym się wyróżnia.
Jak widać różnicą jest to, że nasza myszka nie tylko ma ukośnie założone pióro, ale i ciągle rozwinięte skrzydła. Aby odblokować Divine mode potrzebujemy 5000 uratowanych myszy na Normal mode i 2000 na Hard mode. Kolejną zmianą (nie dotyczącą Divine mode) jest kolor pióra odpowiadającego za totem. Teraz jest fioletowe.
Co jeszcze zmienia Divine mode? Już piszę: Po pierwsze nie możemy używać Czerwonego (b) oraz Żółtego (c) Gwoździa, do dyspozycji mamy tylko Gwoździe Niebieskie (v, n, j).
Po drugie, nasz zasięg jest teraz tak ogromny, że obejmuje całą mapę, jak stwierdziła Galaktine "Będziesz mógł wzywać przedmioty na całej mapie, bez potrzeby ruszania łapką".
Po trzecie i chyba ostatnie, nie możemy używać: Totemu, Ducha oraz Chmury, widać dla niektórych Chmurka będzie bezużyteczna.
Doświadczenie za ratowane myszy jest ważną sprawą. Rozkłada się to mniej więcej tak:
Normal mode - 5exp./1mysz
Hard mode - 10exp./1mysz
Divine mode - 15exp./1mysz
Wydaje się to fajną sprawą do zdobycia poziomów (Niektórzy dostają na Divine mode - 30exp./1mysz).
Nowy wygląd rozdziałki wyboru naszego poziomu trudności oraz każdy poziom ma swoją ikonkę.
Normal mode
Hard mode
Divine mode
Oczywiście, nowa aktualizacja to nowe błędy. Kilka z nich zostało naprawionych, oto jakie udało mi się znaleźć: Pierwszym z nich było to że nasza mysz na Divine mode była niewidzialna, zaś kiedy używaliśmy animacji to stawała się widzialna i była odwrócona ciągle w prawo nie ważne w, którą stronę szliśmy, a kiedy się kończyła znów była niewidzialna. Drugim było to gdy posiadaliśmy umiejętność "Zmartwychwstanie", która dawała nam drugą szansę, zamienialiśmy się w zwykłą mysz, która była zamrożona w animacji stania, dostawała skrzydła gdy używaliśmy lotu, a gdy czarowaliśmy zamieniała się na chwile w szamana. Kolejny z nich nie został znaleziony przeze mnie, ale przez Muchaczyk'a, kiedy jeden z szamanów miał Divine mode, a drugi nie, tylko szaman z Divine mode mógł czarować.Myślę, że niczego nie przeoczyłem, ale jeśli to sprostujcie bądź uzupełnijcie w komentarzach. Za niewielką, lecz znaczącą pomoc pragnę podziękować Alicjusia i Muchaczyk. Pozdrowienia.
Aktualizacja:
Oto tytuły (EN):
Smart - Save 500 mice in Divine mode
Scientist - Save 2,000 mice in Divine mode
Mice's friend - Save 4,000 mice in Divine mode
Professor - Save 7,000 mice in Divine mode
Designer - Save 10,000 mice in Divine mode
Mysterious - Save 14,000 mice in Divine mode
Shamazing - Save 18,000 mice in Divine mode
Cheese Detector - Save 22,000 mice in Divine mode
The Brain - Save 26,000 mice in Divine mode
Majestic - Save 30,000 mice in Divine mode
Divinity - Save 34,000 mice in Divine mode
To co ćwiczymy Divine mode? :)
OdpowiedzUsuńW końcu- hardmode już nie robi aż takie wyzwania. Tylko niebieskie gwoździe i reszta... to ruszą w ruch ponownie u mnie balony, runy ^^
Znajoma, ale się z czasem zgrałyśmy XD
UsuńNajlepiej opisany ten tryb. A odwiedzam wiele blogów! Binor jesteś zdolny :p
Sama także spróbuję tego trybu :)
Znajoma, możemy próbować, jeszcze będzie trzeba będzie to co ostatnio się bawiliśmy. Mesmera, dzięki x)
UsuńJest też jedna sprężyna i ograniczona ilość dawanych serków (5)
OdpowiedzUsuń~Wankoh
.Wankoh, miło że uzupełnił/aś
OdpowiedzUsuńBinor, nie napisałeś że gdy zginiemy nie mamy od nowa sprężyny, teleportowania siebie i mysz, dawania nory oraz dawania serków (bo tu limitem jest 5)
OdpowiedzUsuń~Muchaczyk
Aha, tego nie sprawdziłem, gdyż grałem tylko z jedną osobą na roomie :I
UsuńHej! Weszłam na tfm specjalnie by wypróbować ten nowy poziom. Jak na razie mnie rozłącza, ale coś zauważyłam co dodam.
OdpowiedzUsuńJak jest mapa z rysowaniem to tutaj boski tryb nie obowiązuje. Czyli mamy taki zasięg jak zwykły szaman. Czego bardzo żałowałam XD
Teraz wredni admini wtzucili limit 10 strzałek. Sydo wredulec. X.x
OdpowiedzUsuńJak jest się z kimś w parze to nie nalicza myszy uratowanych na divine. Nie wiem na co nalicza.
OdpowiedzUsuńA tak w ogóle uratowane myszy powinny być też liczone do harda, a nie że hard nam nie idzie w górę. To trochę nie fer.
Czemu niby z Harda też statystyki miały by iść w górę?
UsuńPodobnie by miało być, że jak grasz na hard to zalicza ci na Normal :L
Jak grasz na hardzie to nalicza na normal. Powinno naliczać na niższe poziomy, bo w końcu nadal gramy na hardzie tylko bez żółtych gwoździ.
UsuńA ja myślałam. że będzie tak:
UsuńGram na normal- uratowani na normal
Gram na hardzie- uratowani na normal/jard
Gram na devine- uratowani na normal/hard/devine
W końcu devine to trudniejszy hard ;)
Myślę, że tak jak zrobili z hardem- czyli, że na co-mapach zaliczało na hardzie- to tak zrobią z devine xD
Chyba nawet już tak zrobili :I
UsuńTo czemu się wściekasz? o:
Usuń