13 stycznia 2013

Śluby bądź inne imprezy okolicznościowe

Zamawiać można u każdego animatora zabaw, jak i Szamana Plemiennego. Jest też do tego specjalne

miejsce na forum.

Urodziny i inne imprezy okolicznościowe:
- swoje dane kontaktowe - nazwa w grze, plemię do którego należysz;
- typ imprezy - z jakiej okazji (czy zwykłe spotkanie, czy huczne urodziny, itp.);
- termin - data i godzina (miejscem zawsze będzie Chatka Plemienna Marzycieli);
- specjalne życzenia odnośnie zamówienia (zaproszenie, mapy, goście, atrakcje, czas)

Wymagana dotyczące ślubu:
- minimum 1 miesiąc w związku z jednym partnerem (najlepiej by od razu widniał w profilu)
- ślubu może udzielać tylko Szaman Plemienny (lub założycielki, o ile w ogóle wejdą do gry) - inaczej ślub jest nieważny
- śluby są udzielane niezależnie od płci (jesteśmy tolerancyjni) oraz plemienia w jakim znajduje się osoba

Nie przyjmujemy zamówień od osób znajdujących się na czarnej liście.


15 komentarzy:

  1. No nieee byłam z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenie, wszystko dobre, prócz zagadywania do osób. Do mnie zagadują, mówię że : "Nie, bo za niskie staty", a potem muszę im tłumaczyć, co to takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenie a skąd będziesz miała pewność, że pary chodziły minimum 2tyg? Mogą skłamać... Ludzie, którzy w plemiennym czacie spamią : Szukam chłopaka/dziewczyny większość na pewno nie czyta bloga. Śluby powinniście zapowiadać z tygodniowym przyśpieszeniem, aby zobaczyć, czy naprawdę ta para chcę być razem. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego prosiłam o zamawianie ślubów. Ale na ogół oni chcą ślubów już, zaraz. Te wiadomość będę pisać na czacie plemiennym do skutku.

      Usuń
  4. Ej od kiedy Maryniaaa jest shamem plemiennym? Czy był jakiś post, którego nie widziałam? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E ty właśnie ... XD

      Usuń
    2. Maryniaaa była od początku szamanem plemiennym. To mój drugi członek plemienia. Tylko, że nie wchodziła i nie miałam jej zdjęcia. Potem ją zdegradowałam do Ucznia, ale znowu jej oddałam. Znajoma jest moim pierwszym członkiem. One obie czekały aż utworzę plemię i zbiorę 500 serków :). A zbierałam od początku stworzenia konta :3

      Usuń
  5. I tak dalej będą wołać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale przynajmniej napisałam, żeby nie wołali :)

      Usuń
  6. Niektórzy są za głupi, żeby to zrozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am гeаlly thankful tо thе owner of this webѕіte ωho has shared this fantastic piеce of writіng at
    at thiѕ placе.

    My website doniczka ()

    OdpowiedzUsuń
  8. No a właśnie dwa dni temu (29 lipca) był ślub ;-;
    A potem się rozwiedli .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego w tym plemieniu zamawia się u wodza, jeśli zamówią to później jest na blogu ich ślub. Jak widzisz nie ma prawie wcale :P

      Usuń