12 lipca 2021

Podróżniczy Piątek

Podróżniczy piątek będzie dotyczył naszych podróży bądź ciekawych miejsc koło naszego miejsca zamieszkania :)
Wpadłam na ten pomysł zwiedzając wiele miast w przeciągu krótkiego czasu. Według mnie ciężko opisać całe miasto i wskazać ciekawe miejsca w mieście. Dlatego będzie to post o jednym miejscu w danym mieście czy miejscowości.

Post o danym miejscu należy wysłać do mnie (czyli Mesmery) na discorda lub na moją pocztę mesmeramysz@gmail.com

Jakie informacje powinny być w poście?
Miasto - w którym przedstawiamy dane miejsce
Miejsce - które chcemy opisać np. jakieś muzeum, czy pomnik (co tam chcecie)
Adres - gdzie to miejsce się znajduje (chcę wspomnieć, że chodzi o adres atrakcji, nie kogoś miejsca zamieszkania - chyba, że macie na myśli dom Chopina - on nie żyje i jest to teraz miejsce, które można zwiedzać)
Zdjęcie - może być nawet kilka zdjęć. Na zdjęciach nie ma być was widać, tylko zdjęcie miejsca :)
Przykładowe zdjęcie mojego autorstwa
Plusy i minusy danego miejsca, dlaczego to miejsce polecacie. 

Za post można zarobić do 7 pkt - w zależności od tego ile informacji zostanie przekazanych w poście i w jaki sposób będzie opisane ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz