11 lutego 2013

Poniedziałek pełen wrażeń

Cała scena
 Odbyło się Top Myszy!

Wiem, że wiele osób na to czekało i przykro mi, że niektórzy nie zdążyli.
A oto uczestnicy:
1. Agatedoll
2. Amberka                                        
3. Minicoin
4. Adamgalla
5. Gabuschabu
6. Mesmera
7. Michuscreep
8. Bialutkaa
widownia i sędziowie :)
9. Victorynka
10. Lolabluex
11. Monnari
poczekalnia :D
12. Szymiimi
13. Venime
14. Omoroz

Uczestnicy, czekający na wyniki :)









 Na podium:  
3 miejsce: Lolabluex
2 miejsce: Mesmera
Zwycięzcą jest: Adamgalla
Gratuluję zwycięzcy. Oczarował sędziów szczególnie strojem walentynkowym :).





Oczywiście nie obyło się bez imprezy po konkursie :).


Impreza nie potrwała długo, ponieważ zaraz po niej zaczęło się urodzinowe przyjęcie dla: Mychawawa. Imprezę organizował Smerferowaty. Natchnienie nadzorowała :).


Impreza wyszła spora. Było dużo myszek, bo doszło do 20. Smerferowaty nieźle sobie radził :). Najlepszego dla solenizantki :D

22 komentarze:

  1. Musiałam kończyć akurat o 18 więc nie zdążyłam ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam uzbierane serki i w ogóle , ale na wielkie nie szczęście byłam u babci :/
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaz był super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerferowaty nieźle sobie radził :).
    ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ej a ja wystepowałam
    Wojtaris

    OdpowiedzUsuń
  6. Ledwo mnie widać .________. nawet chyba mnie nie daliście pozdrawiam :) Michuscreep <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, nie nadążałam z robieniem screenów :)

      Usuń
    2. Ja cię widzę na kilku zdjęciach :D

      Usuń
  7. Pff.. Ja tu kurna musze odrabiac lekcje . a co?! A za moimy plecami top myszy sie organizuje .!

    OBURZONY LOLITKUS *^* ;.; :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było o tym na blogu. Polecam zaglądać zakładke aktualne konkursy :)

      Usuń
    2. Wpadam, czytne i wypadam , mówi sie trudno x.x



      Wasza Loli xx.xx

      Usuń
    3. Następnym razem zapisz sobie wszystkie daty z aktualnych konkursów w kalendarzu to się załapiesz na kolejne top mysz :)

      Usuń
  8. Myszy, wszystko było na blogu pod etykietą aktualne konkursy. Tam była godzina i data. Jak komuś nie pasowało mógł zgłosić wcześniej a nie dzień wcześniej. Czytajcie bloga to nie będziecie mieli takich problemów.

    Gratuluje Adam :)

    Smerferowaty, gdyby nie ja ciężko by było z twoją imprezą :)

    OdpowiedzUsuń