25 lipca 2013

Wyniki kon.log. i rozwiązania

Znajdź różnicę:

-Shishapl  -Buksc  -Fruggo  -Skajka  -Zuziaxa  -Aniuschan  -Lekkoduch  -Dawidmdx   -Fiszka  -Saniiaa  -Dddaanniiel  -Wikimika  -Liberrate  -Konwallia -Czujeszto -Chrissta -Polishmice  -Konwallia


Logiczny obrazek:

-Lekkoduch  -Mesmera  -Skajka  -Liberrate




Sudoku:

-Aniuschan   -Lekkoduch  -Chrissta(źle)  -Polishmice(źle)   -Zuziaxa -Afrobizz



Domino:

-Dawidmdx(źle)  -Lekkoduch  -Wikimika




Osoby, które wysłały więcej niż jeden raz:
Dwa razy: Skajka, Polishmice, Chrissta, Aniuschan, Dawidmdx, Wikimika, Zuziaxa, Liberrate
Cztery razy: Lekkoduch

13 komentarzy:

  1. znajoma wejdz na transformice

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro juz są wyniki powinny byc rangi w gure

    fruggo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słownik powinien być na górnej półce

      Usuń
    2. Rangi są za wzięcie we wszystkich konkursach udział :). Nie tylko za kon. log :). A jeszcze jedne wyniki będą :)

      Usuń
    3. Było pisane za co ranga ;p

      Usuń
  3. I wyszło na to, że tylko jedno rozwiązałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam :] A ja tylko dwa, to też niewiele ;)

      Usuń
    2. Tylko jedna osoba zrobiła wszystko XD

      Usuń
  4. Dla mnie domino było proste chociaż trochę się namęczyłam robiąc to

    Wikimika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wymaniaczyłem te konkursy kon.log xD
    Nikt nie robił więcej niż dwa, bo się nie opylało, a malowanie liczbami było trudne...
    Dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę robić zagadki niż je rozwiązywać :)

    OdpowiedzUsuń