23 grudnia 2013

Kolejny dodatek do eventu i" wigilia" plemienna

Od Egzysx

Hej najpierw opis Bitwy Śnieżnej :

______________

Admini postanowili zrobić jeszcze lepszy event i dodali nowa mape '' Śnieżną Bitwę '' . Mapa jest bardzo ekscytująca!.

sdfsfsaf.jpg
 (usunoł mi się 1 screnn i nie moge całej)

Na czym ta gra polega?
Polega ona na tym że mamy 1 życie i 2 minuty aby zabić swoich wrogów. Na początku dostajemy drużyne (czerwoną lub niebieską) i walczymy z przeciwnym kolorem. Na górze mapy mamy na niebieskim tle i czerwonym napisane ile zostało zawodników w danej drużynie. Na obrazku mamy BLUE : 4 RED : 1 <- To oznacza że sera nie dostanie ale przetrwa (!Przetrwanie też się liczy!) . Po zakończeniu się tej walki pokazuje nam się na czacie :
dfsafa.jpg

Jak widać pokazuje nam ile razy wygraliśmy i ile razy przetrwaliśmy bitwę.

Co dostaniemy?
Narazie jedynie wiem że prawdopodobnie gdy:
Przetrwamy 6 razy i wygramy 5 dostaniemy title : «Ange des Neiges»

Z mojej strony będę jeszcze zbierać wiadomośći bo może jeszcze sopelek dojdzie :)

A teraz Wigilia :

Na Wigili mieliśmy wielki chaos! Ale po dużych przemowach udało nam się zasiaść do stołu :)

sfgdsf.jpg

Potem zaczeliśmy się dzielić opłatkiem i robić screnny z Wesołych Świąt!
sdfsfdsdf.jpg

Dzieliliśmy się serem w prawdzi i klaskaliśmy (jako że się dzielimy) . Bardzo świetna zabawa była.

Ogółem wpadłam na pomysł z prezentami i fruwaniem Sukiii jako pudełko ! xd
sgsgdfs.jpg
asfsadfas.jpg
sdfgsdfgs.jpg
I to my prowadzące:) Fiszka nam pomagała z mapami!:)

A to jeden scren z zabawy bo musiałam już iść:
afsafsa.jpg
Omoroz wygrała w potwrzaniu!:)

No i to tyle Dziękuje:)


Uwaga, zdjęcia mogą zniknąć ;-;

Komentarz od Znajomej:
Nie wiem jak może być wigilia w grze, ale dobra wasz wybór.
Nie była ona ogłoszona na blogu gdyż: każdy lub prawie każdy szaman nie widzi w tym sensu.
Od listopada pisałam, że możecie planować. A tu na ostatnią chwilę ktoś zrobił.
Więc:
WESOŁYCH ŚWIĄT
A co do eventu...

24 komentarze:

  1. Wyświetla mi sie tylko jeden obrazek, ten od Znajomej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jestem zalogowana to widzę, jak nie to nie :I
      Dlatego nie poprawiłam i to był mój błąd ;-;

      Usuń
  2. Zgadzam się z Adamem :c Wesołych Świąt życzę ... Dziękuję za wspomnienie z powtarzania XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. xDDD Wigilia to byl wsumie moj pomysl zapytalam sie znajomej czy jest ii tak sie to zaczelo ale szkoda ze musialam isc kto zobaczy bloga Anusialove.blogspot.com -> nie kopjowalam ;) bede wdzieczna jak ktos doloczy do klubu tfm i bedzie bral udzial w konkursach pisze tu bo to jest najpopularniejszy blog na tfm :) przynajmniej tak mi sie wydaje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda? Wiesz, to bardzo irytujące. To nie był nawet w polowie twój pomysł. Nic w nim nie zrobiłaś, a pierwsza wymyśliła to Sukisorra. Kiedy kłamiesz, to przynajmniej lepiej. Serio.
      Sajo ~

      Usuń
    2. Na pomysł z wigilią wpadło kilka osób. Nie jedna. Więc, nie przypisujcie sobie czegoś na co wiele osób wpadło. :)

      Usuń
    3. Co roku to samo.
      Wcześniej też wiele osób wpadało na wigilie... chyba z poprzedniego roku jest filmik xD

      Usuń
  4. fajnie, ze cos o tym wiedzialam :d Saniiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fu. Tu ja na komórce. Szkoda, że nie mogę wejść na tfm :/
    /Anius

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie była Wigilia ino parodia-.- Ja miałam ją robić, ale Egzysx mi ją zepsula. TAK JESTEM NA BC WKURZONA!
    No ja też wysyłałam posta, ale Znajoma nie dodała xd
    Wigilia miała trwać 30 min, a trwała 10-.- bo sie zachciało mieć atrakcje.
    Za rok.Ja robię wigilię o ile można.
    I mi się nie podobało. Pewnym mice też.
    Cała moja złość kieruje się do ciebie Egzysx
    ~Su

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tragedia.~ Zdjecie przy choince się nie udało? ;c

      Usuń
    2. Nie. Wszystko zepsuła.

      Usuń
    3. Eg, boisz się? Stwierdzam to, bo się nie podpisałaś. ~

      Sajooo ~

      Usuń
    4. Przykro mi Su, że tak wyszło. Szkoda, że mnie nie było :(

      Usuń
  7. Usunoł proszę zamienić na usunął~
    Dzisiaj się wszyscy cieszymy,
    Serca, szczęście swe dzielimy,
    a ja życzę wam wesołych
    świąt cudownych i serkowych ^^"
    Zaciągajcie się cynamonem,
    I wstążki zawiążcie na ogonie
    ~
    saaaajo ~

    OdpowiedzUsuń
  8. E, powiecie może, dlaczego?
    Weszlam na tfm i mnie rozłączyło, bo brat musiał wziąć internet.
    Teraz gram z zasięgu routera, i wszystko jest ok, ale kiedy chcę się zalogować, pisze, że jestem podłączona... WTF. ;__;

    Sajo :I

    OdpowiedzUsuń
  9. He? . >_>
    Pisałam że to był mały nie wypał z tą Wigilią.

    OdpowiedzUsuń