6 lipca 2015

Rocznica konta Wojzaml

Ponieważ 2 lipca 2013 założyłem moje konto pomyślałem że 2 lipca w 2015 roku trzeba to jakoś uczcić, więc pomyślałem że zrobię "rocznice" swojego konta.
Okazało się że chętnie myszki przyszły na moją rocznice, a było ich 10-15.
Najpierw wszyscy się schodzili na moje utility. Później wszyscy zaczęli mi składać życzenia (nawet Znajoma przyszła i złożyła mi życzenia). Później każdy ustawił się do zdjęcia w urodzinowym przebraniu. ​Następnie zorganizowałem top model. Jurorami byli Ja , Znajoma i Wzoreczek.
Pierwszą kategorią była impreza urodzinowa. Jednak każdy w niej przeszedł dalej. Drugą kategorią były wakacje. Jednak tu nie wszyscy przeszli dalej. Później była 3 kategoria czyli jak na randkę. Ponieważ Wzoreczek musiała już iść zastąpiła ją Kiniai. Chwilę przed końcem top model zjawili się Youseksiak i Emolalunia z Wyzwolicieli za co bardzo dziękuje :). Na koniec top model każdy dostał ode mnie po dwa spray'e.
​Na koniec rocznicy poszliśmy jeszcze na moją vanillę. Później zostało 7 myszek na vanilli i na tym skończyła się moja rocznica :)
Wojzaml



3 komentarze:

  1. O kurde w poście jestem *-* Impreza była udana. Na dodatek gdy zrobiłem łach na koniec Top Modelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super było! :)
    Dużo myszek się zbiegło i top model był dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Załapałam się na imprezę :))

    Dziękuję za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń