9 czerwca 2016

Dzień eliksirów

Pomysłodawca: Marzenie
Organizator: Weroniczkab
Pomoc: Marzenie i Pancerniki

Na początku zaczęłam od tradycyjnego przemówienia na temat eliksirów min. o historii z nią związaną. Potem zrobiłam konkurs,a raczej zabawę. Polegała ona na tym,że myszki miały za zadanie wymyślić własną miksturę. Musiały podać min. składniki,właściwości mikstury ,a przede wszystkim nazwę. Oceniałam w składzie z Pancernikiem. A oto i wyniki:

  1. Amikami182
  2. Polapl100


     3. Egzekwo: Marzenie i Mirtilla.

Gratulacje zajęcia podium!
Zanim ogłosiłam wyniki włączyłam myszkom dominatiom. Zadaniem drużyny niebieskiej było obronić miksturę ,która dbała o równowagę świata magicznego. Musieli zadbać aby źli - czerwone myszki nie zajęli im eliksiru. Niebieskiej drużynie udało się odeprzeć ataki czerwonych. Potem zapytałam się czy chcą jeszcze w coś zagrać. Okazało się,że tak. A więc włączyłam labirynt. Nie był to zwykły labirynt. Zadaniem myszek było odnaleźć drogę do laboratorium szalonego naukowca. Dlaczego?. Pewna myszka skuszona zapachem skosztowała pewnego eliksiru. Miało to niespodziewane skutki. Zamieniła się w mleko. Jednym ratunkiem były myszki ,które wędrowały po labiryncie aby odnaleźć 5 fragmentów. Dzięki dzielnej odwadze myszek,udało się. Podarowały one szalonemu naukowcowi (Marzenie) 5 fragmentów mikstury. W ten sposób naukowiec za pomocą niesamowitych zdolności połączył pięć fragmentów w  całość. Naukowiec podał flaszeczkę mikstury biednej myszce (Binorowi) ten wypił wszystko do dna i zamienił się z powrotem w myszkę. Dzień zakończył się grami,rozmowami.

 Opis od Marzenie:
Nie ja dziś byłam organizatorem, raczej przeszkadzałam organizatorowi. Znowu było budzenie Weroniczki. Tym razem mieliśmy laboratorium. Wrzucaliśmy różne składniki, które miały obudzić naszą organizatorkę, jednak czegoś ciągle brakowało. Dopiero yyyy Polapl pomogło nam odzyskać Weroniczkab. Dzięki czemu mogła rozpocząć dzień.
Starałam się brać udział w zabawach wymyślonych przez Weroniczkab. W międzyczasie, gdy dostaliśmy zadanie tworzenia eliksirów, ja grałam z Pancerniki w kółko i krzyżyk. Pancerniki kombinował jako koń pod górkę i przez to zremisowałam. Przy okazji stworzyłam eliksir na latające rośliny. To nowy pomysł, by zastąpić samoloty i statki. Ekologiczne. Jednak Binor sprowadził mnie na ziemię informując, że drzewa i rośliny potrzebują minerałów by żyć. Skomplikowało to mój plan ratowania świata.
Przy kombinowaniu z eliksirami Binor zamienił się w mleko. Nawet myślał jak mleko. Przez co było wiele komplikacji. A na koniec 4 myszy stały się mlekiem.
Między jedną zabawą a drugą grałam w papier, kamień nożyce. Moimi przeciwnikami byli Binor i Polapl. Oba przegrałam. Za drugim razem Binor mnie pocieszał po przegranej.
Wszystkie szczegóły macie na screenach. Miłego oglądania :)
Dziękuję za przybycie!

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja przegapiłam te nudę @.@

      Usuń
    2. Ja chyba też ją przegapiłem, tak jak początek dnia. Według mnie zabawa była przednia ;)

      Usuń
  2. Dziękuję Weroniczkab za organizację, dzięki niej mogłam poleniuchować. Gratuluję cierpliwości do nas, bo sporo pisaliśmy przeszkadzając trochę.
    Dziękuję Pancerniki za grę w kółko i krzyżyk.
    Binorowi za świetną zabawę w mlecznym stylu.
    Pozostałej reszcie za dobry humor :)
    Świetnie się bawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam bym się nie miał jak bawić, musiałem kogoś do tej zabawy zaciągnąć :D

      Usuń
    2. W sumie wystarczyło, że coś wymyśliłeś i już ktoś się dołączył :D

      Usuń
    3. Nie ma za co.Szczerze? Ja nawet nie zwracałam uwagi na to co robicie,może jedynie z 2-3 razy spojrzałam.xD

      Usuń
  3. Nie chciałam spamować w poście. Rozmowa przed rozpoczęciem dnia. Tworzenie eliksiru dla Weroniczkab
    [Marzenie] dobrze jakich składników potrzebujemy?
    [Milkusiaaaa] cukier
    [Polapl100] sól
    [Marzenie] musimy odzyskać Weroniczkę z krainy bąbelków
    [Polapl100] mąka
    [Milkusiaaaa] sok z woda malinowa
    • Weroniczkab dołączył/a do gry.
    [Polapl100] cukier
    [Milkusiaaaa] ej
    [Polapl100] i ciasto
    [Marzenie] to działa!
    [Milkusiaaaa] ja tu wybieram skladniki! xd
    [Marzenie] ja dodam pióro gołębia
    [Milkusiaaaa] wow
    [Milkusiaaaa] moge autograf z piorem
    [Mirtillia] A ja mam pioro pawia na tapecie xd
    • Weroniczkab opuścił/a grę.
    [Milkusiaaaa] pan bog jest swag
    [Marzenie] >pisze autograf piórek gęsim"
    [Milkusiaaaa] daj
    [Marzenie] a o nie, znowu znikła!
    [Milkusiaaaa] dzieki
    [Polapl100] kurde
    [Paciakxdd] ona testuje eliksir na znikanie
    [Milkusiaaaa] dostajesz nowy lvl
    [Paciakxdd] mowie wam
    • [17:12] Weroniczkab dołączył/a do gry.
    [Marzenie] brakuje nam jakiegoś składnika!
    [Polapl100] yyy....
    [Weroniczkab] Dobra jj
    [Marzenie] wróciła :D
    [Weroniczkab] Brat mnie wywyalił przed chqilą xd
    [Polapl100] jej
    [Marzenie] nasz eliksir zadziałał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach... znowu nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Weroniczkab coś często wam zasypia. XD

    Dwa różne spojrzenia na ten sam dzień. Jeszcze tego nie było tak różniącego się. Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, ze bylam na sam koniec to cudownie bylo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak... bo mleko to nie jeden składnik różnych wyrobów

    OdpowiedzUsuń