6 lutego 2018

Impreza Karnawałowa

Atrakcją wieczoru był konkurs przebraniowy! Łączył on w sobie pokazanie swojego stylu, interpretacji, pokaz mody oraz poczucie humoru. Wszyscy bardzo zaangażowali się, by przedstawić pomysł.
Zadanie, które mieli wykonać to dopasowanie stroju do tytułu. Daliśmy dowolność. Ważny był opis jak i samo przebranie, i by opis pasował do przebrania.

Oto nasi uczestnicy:
[Omoroz] em, prawdopodobnie odpowiedni strój gdyż nigdy nie wiedziałam po co mi rybka, zwłaszcza pokolorowana xD
[Wikusinka] Dziewczynka, która ma na sobie ciepłe nauszniki i szaliczek. Wybrałam ten strój, ponieważ ostatnio na dworze jest chłodno XD
[Indorek] ubralam: futerko owieczki-poniewaz jest bardzo zimno na dworzuuu a
zalozylam do tego rybke na glowe-poniewaz koffam plywac i kojarzy mi sie z moim hobby
[Alyss123] ja przebrałam się za Elisah, ponieważ kojarzy mi się na pewno z halloween, z duchami i jej śmiercią, którą wspominam co roku, również na święta powinniśmy pamiętać o bliskich i tych zmarłych i tych żywych :) bo kto wie ile jeszcze czasu z nimi spędzimy
[Panna_migotka] Mam takie urocze puchate futerko.  To mój kożuszek na zimę.
[Udubuduuu] Jestem czekoladową myszką, lubię piec przeróżne ciasta czekoladowe
[Xdslodziak] Więc wybrałam skarpetkę i poszłam tak w sumie na prostotę. Skarpetkę chyba dostałam na jakimś evencie i nie
wiedziałam co z nią zrobić
[Znajoma] No cóż. Jako inspektor myszy (souris- mysz), trzeba znać miejsce innych. Ich obowiązki i tak Dalej. Jednak często myszy się
rzucają, dlatego trzeba zachować twarz pokerzysty, aby nikt nie odgadł o czym mówią oczy, noszę okulary, to pomaga też jak  napastnik używa gazu pieprzowego. Pająk (pseudonim Pogromca) to mój dzielny partner. Jest ze mną zawsze. No i to moje też drugie oczy.A czapka jest dla stylu. Wiecie jako inspektor trzeba się prezentować.
[Smutny_nalesnik] ubrałam się za tajemniczego typa w kapturze z maska, który zazwyczaj stoi za
rogiem i czekam na kogoś komu mogę wręczyć tajemniczy przedmiot zza światów którego muszę się pozbyć,-,
[Klaudziasia] Przebralam sie wzorujac sie na tytule ''Naukowiec''. Białe futerko, wstążka oraz fragmenty włosów są ''fartuchem'', a resztę ubrań zalała mikstura, wydobyta podczas eksperymentów :D Dlatego też są miętowe :)
[Wiewki] No cuż to ja przebrałam się za panterę, między innymi dlatego że kocham koty <3 po za
tym mam sentyment do tego futra. No i oczywiście pantera musi być szybka jak wskazuje tytuł żeby łapać zdobycze, jedynie ta mysz nie pasuje za bardzo XD
[Syberin] Jestem pilotem, który uwielbia lot po przestworzach, jego głównym celem jest zdobycie nieosiągalnego, a mianowicie "dotknięcia słońca", poczucia ciepła i dobroci świata, a tym samym otaczającej go natury.
[Kingapysia] wybralam tytul souris-chan ponieważ jestem słodka więc zbytnio nie musiałam się przebierać to moja kreacja do tego tytułu słodka myszka
[Sebafrancuz] Dzień dobry jestem kostką Lodu, ponieważ Kingapysia nie chce mnie wypuścić z lodówki #Wypuśćcie #Seba #Lodówka
[Hylerys] Dobry wieczór, jestem eleganckim tygryskiem[Hylerys] jestem prawie jak lew, on jako krol dzungli ja jako krol sawanny?

Wraz ze Znajomą wybrałyśmy jak dla nas najbardziej wyróżnione stroje.
Zwycięzcy: Panna_migotka i Syberin za piękny opis do tytułu, a także za najlepsze dobranie stroju do tytułu. Wszystko w opisie jest dobrze wyjaśnione.
Smutny_nalesnik za najbardziej oryginalny opis i taki zastanawiający.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział!

Na koniec chcieliśmy zagrać moduł, ale okazało się, że żaden moduł nie działa. Włączyliśmy mapkę, gdzie każdy za pomocą pisaka z ekwipunku miał narysować coś karnawałowego. Zobaczcie efekty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz