27 września 2018

Marzenie w grze, dzikie dance oraz nieczarny Adam

W poniedziałek po godzinie 20 miałem okazję spotkać Założycielkę naszego plemienia - Marzenie! Było to bardzo sympatyczne spotkanie w malutkim gronie Marzycieli: Marzenie, Kana, Natiibobr, Mesmera, Mrkapii i nowa Marzycielka Albinoska. Marzenie weszła do gry, aby kupić skrzydełka i stać się prawdziwą Małą Wróżką, jak jej tytuł ustawiony w Transformice na to wskazuje :)


Kupując skrzydełka Marzenie wstąpiła również do Gangu Wróżek z naszego plemienia :)
Po wspólnych selfie pomagaliśmy Kanie zdobyć serki na upragnione skrzydła. Marzenie zapowiedziała, że postara się jeszcze jakiegoś dnia wejść do gry, aby spotkać się z Marzycielami!


Dziękuję bardzo wszystkim myszkom za możliwość spędzenia miłego wieczoru i oby takich wieczorów w wspaniałym gronie (a nawet i większym) było jeszcze więcej!
Mrkapii

Kilka zdjęć jako dodatek od Mes








Poznajcie dziewczyny co lubią dzikie dance


Z dnia dzisiejszego, gdzie został dodany nowy collector. Jak typowa zakupoholiczka zakupiłam coś nowego, niestety tym razem byłam jedną z nielicznych.

Siedzieliśmy w chatce i wygłupialiśmy się z przebierankami.
Adam nie był czarny, Omoroz była różowa, a ja spróbowałam nie założyć zielonego. I tak dopatrzyli zieleń. Spróbujcie zgadnąć gdzie XD
[Mesmera] Adam nie jest czarny
[Omoroz] szok
[Mesmera] też przeżyłam szok
[Mesmera] Adam nie jest czarny D:
[Adamgalla] po prostu zmyłem kurz

Pozostałe zdjęcia z krótkiego zwiedzania map. Było turlanie się po desce Adam, walka pokemon, gdzie bulbasaur warczał, oraz sprawa na temat ilości zebranych kasztanów.
Omoroz nie zebrała ani jednego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz