12 października 2018

Wyniki konkursu "Kredki do ręki, myszka już czeka!"

Cześć!
To czas na wyniki konkursu graficznego! Najpierw przedstawię i krótko skomentuję każdą z prac :D.

Sugar_x#8968

Świetne! Masz bardzo uroczy styl rysowania, myszka nieco przypomina mi takiego pluszowego misia xD. Fajny kontrast między tłem a postacią, dzięki użyciu lineartu tylko przy części. Dzięki dyniom od razu widać charakter jesienni.

Mrkapii

Taaak! Tło serio oddaje klimat jesieni, typowe brązowo-pomarańczowe kolory. Drzewo z opadającymi liśćmi to naprawdę dobre miejsce na selfie naszej myszki xD. I jeszcze to nawiązanie do halloween - myszka na miotle! Super!

Lilly#1565

Fajny pomysł na strój myszki, taka puchata i złotawa. Napis obok myszki zupełnie się zgadza jak na mój gust! O dziwo mimo, że tło jest podobnych kolorów jak myszka nie zlewają się w całość.

Drumsa

Baaardzo mi się podoba. Jestem pod wrażeniem wykonania tła. Mimo, że to lineless widać wszystko ładnie co jest czym! Sama myszka wyróżnia się bardzo spośród tła i ma widoczne, ale miękkie cienie. Ma uroczy wyraz pyszczka :3

Anastazjakiller#5348

Wow! Bardzo słodkie! Podobają mi się ubrania na myszce, super że zrobiłaś małe wgniecenia na tkaninie. Tło dość jednolite, a mimo wszystko widać o co chodzi. Zastanawiam się tylko gdzie jest ogon myszki xD.

Konkurs wygrywa praca Drumsy, jak ją zobaczyłam nie mogłam się nią napatrzeć. Bardzo staranne i widzę, że Drumsa spędziła nad nią dużo czasu.
Chciałabym podziękować i pogratulować każdej z osób, które wzięły udział. Wszystkie prace mi się podobają na swój własny sposób i w każdej znalazłam coś za co była wspaniała. Życzę wszystkim ciągłego rozwijania się dalej i nowych, ciekawych pomysłów.
Do zobaczenia w następnych konkursach!

2 komentarze:

  1. Kreatywne prace, można poczuć klimat jesieni. Mnie również zauroczyła się praca Drumsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Psst pisze się Lilly, nie Lily ;)

    OdpowiedzUsuń