15 grudnia 2018

15 grudnia - W głębi oceanu i urodziny konta Lekkoducha

W głębi oceanu - opis od Cookiemagic, zdjęcia wykonane przez Mesmere:

Witajcie! Dziś odbył się event prowadzony przez Cookiemagic (inaczej przeze mnie) pod nazwą ,,W głębi oceanu“. Po 18.00 poczekaliśmy jeszcze kilka minut na jeszcze kilka myszek. Następnie zaczęliśmy pierwszą grę kolory


Wylądowaliśmy na mapce z kolorowymi podpisami i ścianami. Myszki musiały wyobrazić sobie, że te kolorowe podłogi i ściany to koralowce. One biegały sobie po mapce, a gdy krzyknęłam jakiś kolor miały 5 sekund na dotarcie tam osoby, które nie dotarły odpadły. Zabawa była świetna po zakończeniu tej gry znowu przeniosłam nas na inną mapkę gdzie miała odbyć się zabawa w krzesła.


Dziewczyny po prostu biegały po mapce a gdy krzyknęłam atak rekina one musiały schować się do norek inaczej usiąść na jakiś fotel. Ta zabawa również wyszła bardzo fajnie. Później znów zmieniłam mapkę i zagraliśmy w kalambury. Myszki szybko zgadywały a u niektórych zauważyłam talent artystyczny.


Niestety w trakcie gry odcięli mi prąd a, że grałam na komputerze wywaliło mnie za co z całego serca przepraszam. Kalambury były ostatnią zabawą więc po zakończeniu jej skończyłam event.

Wszystkim dziękuję za przyjście! Pozdrawiam Cookiemagic



Urodziny konta Lekkoduch - opis i zdjęcia od Mesmery:


Podczas zabawy w rekina wśród odpadniętych myszek było poruszenie. Ośmiornica chciała ugryźć smoka, ale to smok postanowił jeść ośmiornicę. Gonił ją z jednego końca pokoju do drugiego. Inne myszy rzucały rzeczy z ekwipunku by uratować mięczaka. Smok próbował nawet ugrzać ośmiornicę w ognisku.
[Lilly] ATAK RUP [Mesmera] czekaj mój obiedie [Lakierek] jestesmy w wodzie [Lakierek] to jak ognisko [Lakierek] sie pali [Mesmera] magia [Lakierek] pomocy [Sylwusi] XD kto wie [Lakierek] zaraz ci [Lakierek] psikne smarem [Lakierek] czy co to jest xD
Skończyło się tak, że smok ugryzł jedną z macek i sobie ją żuł.

Przy ostatniej zabawie kończącej dzisiejszy dzień, kalambury, mieliśmy mapę z pełną ilością kanap. Marzyciele upatrzyli sobie jedną i próbowali wepchać swój tyłek. Niektórzy skupili się na grze i odgadywaniu haseł, inni na walce o miejsce.


Po świetnej zabawie, wszyscy poszliśmy uczcić urodziny konta Lekkoducha, który właśnie dziś skończyło 6 lat. Nie robiliśmy imprezy tylko razem poszliśmy na room zbierać serki. Pokój był na hasło, więc głównie marzyciele i znajomi mieli dostęp.




Dziękujemy wszystkim za wspólną zabawę i zapraszamy w przyszłym tygodniu na kolejny specjalny dzień w naszym plemieniu. Jeżeli nie należysz do Marzycieli, a chciałbyś z nami się bawić to napisz do nas - zaprosimy Cię do Chatki Plemiennej!
Tak Marzyciele spędzali czas wczoraj, co nowego przyniesie nam nowy, piętnasty już dzień grudnia? Ten dzień zacznijmy od nowej zagadki, która dotyczy pewnego listopadowego dnia :)


Autor zagadki: Mrkapii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz