22 lutego 2019

Wyniki konkursu "Miłość wisi w powietrzu"

Witam! Dostaliśmy niesamowite prace. Jesteście bardzo kreatywni i potraficie nieźle oddać uczucia.

Fitwick
Fitwick pracę odbieram jako wspólne spędzanie czasu. Takie proste, grając itd. Tutaj akurat razem afkują. Kojarzy mi się bardziej ze spokojem niż typowym Transfomice, ale każdy ten świat odbiera inaczej.

Eli
Eli zaskoczyła mnie cieniami, prostotą, ciepłem płynącym z rysunku. Wyraża wiele uczuć naraz. Aż sama zrobiłam takie "Ach". Tak wyglądają normalne, niewyszukane spotkania. Proste, prywatne, gdzie nikt nie przeszkadza. Choć praca mi się bardzo podoba, bardziej przypomina mi świat ludzki.

Alyss123 typowa scena z titanica. Mamy wiele map z łódkami i myszy udające ludzi z titanica. Byłam czegoś takiego świadkiem.
Alyss123

Migotka
Migotka Miłe podarki, które wywołują uśmiech. Wspólne odkrywanie świata, spędzanie czasu itd. Jest to jeden z elementów okazania miłości,
jakby jego wypełnieniem.

Marbleach Potraktowałam trochę abstrakcyjnie. Serca jako wyznanie miłości, miłe gesty, dzielenie razem świadomości.

Aizzyne - bliskość. Jedno słowo, a wyraża tak wiele. Po co szukać jakichś wyszukanych rzeczy, niespodzianek, skoro wystarczy przytulić i być?

Marbleach
Aizzyne
Julamousei - ślub to uwiecznienie miłości, która odbywa się między dwiema myszami. Chcą świętować związek, ale w sumie to chwila, która potem ma inną historię.

Lilly - spędzanie czasu w grze, wspólne wygłupy, myśli, śmiech i szczęście. W grze Transformice głównie wszystko dzieje się wokół rozgrywki. Mamy chatki, gdzie możemy się wygłupiać, ale możemy też to robić podczas gry.
Lilly

Julamousei














Zwycięzcą zostaje Eli za genialnie uchwycenie momentu. W prostych rzeczach ukryta potrafi być wielka miłość! Gratuluję.
Drugie miejsce zajmuje Lilly!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz