30 kwietnia 2019

Herbatka u Marzycieli temat: filmy

Z lekkim opóźnieniem wpadłam do chatki. Czekali tam na mnie, całe 11 osób. Rozpoczął się temat i co się okazało? Mało osób ogląda filmy, bardziej seriale XD. Jednak mimo wszystko jakieś filmy marzyciele oglądali i kilka polecili. Wychwyciłam część.

[Mesmera] I zadam wam teraz pytanie... czego szukacie w filmach?
[Llotta] Hmm, różnych rzeczy
[Mesmera] czego się po filmie spodziewacie
[Cytrynka1678] akcji
[Kana] Mądrych cytatów i rozrywki
[Mesmera] śmiało wymień :D
[Mesmera] uu
[Llotta] Lubię jak film ma przekaz
[Piksi112] a ja nie wiem :)))
[Paulina8945] dobrego zakończenia
[Hakegmpl] przygód
[Kana] Najlepsze są głębokie filmy
[Plutoibingo] lubie jak sie da pośmiać przy filmie
[Cytrynka1678] zaskoczecia
[Llotta] O tak, dobre zakończenie jest spoko, ale ja głównie anime oglądam, więc mam mieszane uczucia

Mówiliśmy również o ulubionych filmach:
[Meow] moim ulubionym jest cast away
[Paulina8945] moja to "ratter" zna ktoś
[Asias1] ja polecam film Wicher (po polsku) a po angielsku to nie pamietam nazwy xD

Herbatka dość szybko się skończyła, wszyscy uciekli. Po skończonej herbatce kilka osób wróciło, ale temat filmów dość szybko się wyczerpał. Zaskakujące, prawda? :)
Oto uczestnicy herbatki:
Marzyciele: Mesmera, Llotta, Hakegmpl, Cytrynka1678, Asias1, Caramellix, Pancerniki, Meow, Paulina8945, Plutoibingo, Szamanek100, Piksi112, Amelkanat, Mrkapii
Goście: Kana, Furbiek, Omoroz

2 komentarze:

  1. Mało osób ogląda filmy? To zaskakujące. Dla mnie obecnie ulubionym filmem jest zwierzogród :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj byłem w kinie na Avengers Koniec Gry. Bardzo ciekawy film, polecam wszystkim sympatykom Marvel Studios :)

    OdpowiedzUsuń