10 października 2019

Dzień Kasztana

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Lekkoduch, Aniuschan, Mateuszxd989 1(A), Asias1 1(A), Lionxmega 3(A), Liya#1839 1(A),
Goście: Furbiek 3(A), Whoyoumam#4432 3(A), Roxannna 1(A), Verskl#0639 3(A), Smutny_nalesnik 1(A)

Rozmowa na temat kasztanów nie potrwała za długo, ponieważ niewiele osób zebrało kasztany. Myszy lubią podziwiać kasztany, ale niekoniecznie je zbierać.
Zaprosiłam wszystkich na toczenie kasztana. Atrakcja szybka, ponieważ wystarczyło pchnąć kasztana by potoczył się do samego końca.

Następną i ostatnią zabawą było zbudowanie czegoś z kasztanów. Chętne myszy dodatkowo dostawały moc szamana. Powstało kilka ciekawych budowli. Nie ogłaszałam zwycięzcy, bo wszystkie na swój sposób były oryginalne.

Whoyoumam#4432
Furbiek
Verskl#0639
Lekkoduch
Lionxmega
Mieliśmy również okazję podziwiać dwie mapki w tematyce kasztanowej: Asias1 oraz Milka7878. Milka odkryła, że zostały dodane nowe mysie przedmioty do edytora map. Znajdują się one na samym końcu listy.


Dziękuję wszystkim za przybycie!

5 komentarzy:

  1. Eeee, oke xD nie wiem skąd ten śmieszny sc mojej myszki, która się wścieka a nawet nie odpalałam takiej emotki hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o selfie? Podchodzisz do myszki, klikasz selfie i daje losową emotkę.

      Usuń
  2. eeee ale, ze jak klikam selfie??

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na wf miałam ćwiczenia z kasztanem

    OdpowiedzUsuń