20 grudnia 2019

20 grudnia - Wigilia Marzycielska

Wigilia Marzycielska tylko trochę zahaczyła o tradycję taką którą znacie. Odpuściłam sobie potrawy, zrobiłam bardziej świąteczne spotkanie. Myszek przybyło sporo i co jakiś czas ktoś odchodził, a na jego miejsce wchodziła nowa osoba.

Zaczęliśmy tradycją, którą zapoczątkowała już Marzenie, mianowicie ubieranie choinki. Jakoś dwa lata temu, nasz wódz zorganizował dzień Pudełka, na którym wymieniali się prezentami. Nasze ubieranie choinki polegało na narysowaniu ozdób na gałązki. Wyszła cudownie!


Potem przyszedł czas na konkurs. Zadaniem było przebrać się w strój świąteczny i go trochę opisać. Myszy długo się przebierały, a my w tym czasie obejrzeliśmy chatki świąteczne wykonane przez marzycieli. Nadszedł czas prezentowania ubiorów. Swoje stroje zaprezentowali: Hypnos, Mateuszxd989, A_dam, Kana, Furbiek, Lizysss, Rolcia, Smaczne_haribo, Mic12llll, Iscariote87, Lekkoduch, Anvella, Verskl. Wyniki ogłosiłam po kolejnej zabawie. Pierwsze miejsce zajął Lekkoduch, drugie Verskl, a trzecie Lizysss - w wyborze trzeciego miejsca dzielnie pomagała publiczność.

Ostatnią zabawą były wyścigi sań (mapka wykonana przez Asias1). Do wyścigów potrzebne były dwie myszki. Jedna była mikołajem, druga reniferem. Ci co byli reniferami mieli za zadanie założyć strój renifera z ekwipunku.
Zwycięscy wyścigów: Lekkoduch i Lizysss, Furbiek i Kana, Mateuszxd989 i Hypnos. Jeśli kogoś pominęłam napiszcie w komentarzach!

Tym zakończyłam zabawy i przeszłam do składania życzeń i rozdawania prezentów. Na początku myszki nie załapały, że same też mają dawać, ale po kilku chwilach same zaczęły tworzyć prezenty. Głównie wykorzystywali do tego kartkę, by narysować i złożyć życzenia.

Po rozdaniu prezentów podziękowałam za przybycie i dziękuję Wam jeszcze raz, że przybyliście :D

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Smaczne_haribo 3(A), Furbiek 3(A), Mrkapii, Mateuszxd989 3(A), Kana 3(A), Presto 1(A), A_dam 3(A), Hypnos 3(A), Rolcia 2(A), Aloxeska 1(A), Lekkoduch, Asias1 1(A)
Goście: Whoyouman 2(A), Lizysss 3(A), Iscariote87 3(A), Anusiaks 1(A), Dajdi 1(A), Verskl 3(A), Udubudu 1(A)

Otrzymane kartki:























Jeśli komuś formularz się nie wyświetla lub wyświetla się nieprawidłowo to proszę wejść przez ten link: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz