29 lipca 2021

Lilianka11 o swoim hobby

Hejka! Jak już może wiecie lub nie, jestem Lilianka11. No i oczywiście lubię rysować! Rysuję digitalowo od około półtora roku i większości nauczyłam się sama (jedynie czasami zdarzało się, że od kogoś coś podpatrzyłam i zainspirowałam się tym). W przyszłości planuję zostać grafikiem :D

A tu kilka moich prac:

Lis - Kuzyn poprosił mnie o narysowanie lisa ze zdjęcia z internetu (jeśli chodzi o pozę), a tło zaproponowane przez niego

Chłopiec łapiący śnieżynki - Akurat to był pomysł pewnej aplikacji (Virink What to draw) i przy okazji chciałam spróbować nowego stylu... Ale coś nie wyszło xd


Jeż - Pluszak mojej kuzynki w moim stylu

Mesmera - No co tu dużo mówić... Stwierdziłam, że narysuję jakąś myszkę i padło na Mesmerę, a że jest lato to lemoniada też musi być 

Bulbasaur - Brat poprosił mnie o narysowanie dla niego jego ulubionego pokemona (poza inspirowana z internetu), a że jak to sam stwierdził - woli ciemniejsze klimaty, więc w tle widnieje noc

Lilianka11 5(B)

3 komentarze: