19 września 2021

Urodziny Lisaczka

 Lisaczek, jeszcze raz wszystkiego najlepszego! By truskawki, zieleń, marzenia i co tam życzyli inni marzyciele, zawsze ci towarzyszyło, jak nie w realu to chociaż w myślach.

Śpiewaliśmy Sto lat, choć trochę nierówno i Kana fałszowała, na dodatek myliła niebieski z zielonym. Lisaczek zdmuchnął tort, pomyślał życzenie, było szybkie jedzenie tortu i krótka impreza.



Nasz solenizant nie miał szczególnych próśb na atrakcje, więc Kana wybrała pierwszą atrakcję: dancefloor. Gdzie trzeba się ruszać, by nie wybąbelkować. Tutaj nieźle radziła sobie Jestem_ona. 





Druga atrakcja została wybrana przeze mnie i tak nam się spodobała, że trochę w nią pograliśmy. Pancerniki zagrał w nią pierwszy raz, podczas gry tłumaczyłam mu zasady. Najbardziej agresywna była Ala_klopsik (ja ci tego nie zapomnę!). Feristen zebrał tyle kart, że aż zmieniły kolor na czerwony, chyba jako ostrzeżenie.
Pancerniki z początku biegał do światła, by być zawsze w świetle reflektorów. Co dość zabawnie wyglądało

Chomiczeq i Chomiczka prowadzili dość poważną i ciekawą rozmowę





Na koniec na prośbę Chomiczqa został włączony wisielec, choć hasła..... sami zobaczcie na screenach XD



Dziękujemy za udział w imprezie urodzinowej :)

Organizatorzy: Kana i Mesmera
Uczestnicy: Pancerniki, Anvella 2(A), Jestem_ona#7797 3(A), Ala_klopsik#9685 3(A), Lilianka11 2(A), Hakegmpl 1(A), Lisaczek#4719 5(A), Chomiczkaxxx 2(A), Magic#3743 2(A), Anvanii 2(A), Chomiczeq13 2(A)

2 komentarze:

  1. JA fałszowałam?? Ja wiem że też jestem zielona ale żeby pomylić nasze głosy??? pffff... I może jeszcze mam Ci wierzyć że jesteś Królową Zieleni?? Masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to nie zielony, by powstał z tego zielony musi być dodany żółty.
      No sory, ale truskawki nie umieją śpiewać!

      Usuń