31 października 2021

Halloween u Marzycieli

Organizator: Kosmo 7(O) + 1(F)
Uczestnicy: Smaczne_haribo, Mrkapii, Chomiczkaxxx, Slowsilver, Pancerniki, Tyna6956, Anvella, Chomiczeq13, Mesmera, Rozafrozaxdd, X_melon_x, Magic, Usagides, Ala_klopsik, Kocurello, Jestem_ona, Kitayoshi, Sugar_x, Lekkoduch, Lilianka11, Czarnullka, Feristen (punkty zostaną uzupełnione)

Halloween w Chatce Plemiennej rozpoczęło się o godzinie 20:20 i zaczęliśmy od wyjaśnienia zasad. Mieliśmy zbierać cukierki, kto na koniec miał ich najwiecej, wygrywał nagrodę. Pierwszą zabawą miał być konkurs na Halloweenowe przebranie, a w czasie kiedy uczestnicy się przebierali, poprosiłam żeby zgłosili się do mnie ochotnicy do następnej zabawy. Rozafrozaxdd i Pancerniki, razem ze mną zostali Jury na konkursie, a Mesmera, Chomiczkaxxx i X_melon_x mieli inne zadanie. Konkurs wyszedł dobrze, uczestnicy mieli ciekawe i kreatywne pomysły na strój, wiele nie koniecznie w dosłownym temacie Halloween, ale wciąż interesujących. Pierwsze miejsce za najciekawszy strój zajęła Jestem_ona z 24,5/30 pkt.

Następnie weszliśmy na jedną z trzech map następnej gry, W której mieliśmy odgadnąć następnego potwora. Pierwszym Potworem była mumia (Chomiczkaxxx) i jej zagadka brzmiała: Rosnę jako nie owoc, mam różne wielkości i kolory, ale mój ulubiony to pomarańcz! Uczestnicy szybko zrozumieli że chodziło o dynię, a Chomiczka przepuściła ich do norki.


Na następnej mapce potworem był Dyniowy Potwór (X_melon_x) ale po usłyszeniu zagadki, X_melon_x zablokował przejście i nie dał przejść myszkom. Melon niestety otrzymał -1 cukierka. Zagadka brzmiała: Widziałem kiedyś Shreka, mieszkam w podobnym miejscu. Odpowiedź pojawiła się również szybko bo chodziło o Bagno i Bagiennego potwora. Tam też się udaliśmy, na miejscu powitał nas Bagienny Potwór (Mesmera) który zadał nam kolejną i ostatnią zagadkę: Mi nigdy się nie skończy papier toaletowy. Odpowiedzią był pierwszy potwór czyli Mumia.

Następnie zorganizowaliśmy #drawbattle w kategoriach DYNIA, DUCH i HALLOWEENOWY SŁODYCZ. Ostatnią zabawą, na którą niewiele myszy zostało, był #discodance, a potem ogłosiłam zwycięzcę którym jest... werble ... Jestem_ona!!! Zebrała ona 12 cukierków! Na drugim miejscu jest Chomiczeq13 z 6 cukierkami, a na trzecim miejscu Rozafrozaxdd z 5 cukierkami!

Mam nadzieję że "strasznie" się bawiliście na tym Halloween! BUUUU!

1 komentarz: