8 czerwca 2023

Dzień Wody

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Ala_klopsik 3(A), Asias1 3(A) + 2(D), Kamileg 2(A), Kosmo 3(A), Wilczaq 3(A), Presto 2(A), Hajdula 3(A), X_luncia_x 2(A), Jestem_ona 3(A), Kludia5222 2(A), Ananas5521 2(A), Abel 3(A), Tensai 1(A), Potterrek 1(A)





Zapowiadany Dzień Wody odbył się dzień później, niż było w planach. Przybyło jednak całkiem sporo osób jak na fakt, że od dawna nie było wydarzeń w plemieniu.

Rozpoczęliśmy od przebrania się za zwierzęta morskie, lub (jak Hajdula) za błoto z dna morza.

Przebrali się praktycznie wszyscy, jednak bardzo mało osób miało chęć przedstawienia się, jak widać u góry.
[Kosmo] a więc jestem nemo i cierpię na brak pamięci... nie chwila
[Kosmo] SZUKAM OJCA

[Wilczaq] to ja jestem zyrafą
[Wilczaq] tzn nie sory
[Wilczaq] pomylilem
 [Wilczaq] gorylem
[Wilczaq] tfu
[Wilczaq] znowu nie to
 [Wilczaq] eeeee
[Wilczaq] autokorekta to byla
[Wilczaq] noo ja jestem kaczką
[Wilczaq] i na glowie tez mam kaczke
[Wilczaq] i przy okazji mam niewidoczny por w rece zeby innych bic
 [Wilczaq] i sobie go jem przy okazji
 [Wilczaq] jak nikt nie patrzy

 [Kana] JESTEM GROZNYM REKINEM
[Kana] ktoergo probowala zabic wazka
 [Kana] ale pokonalam ją
[Kana] i jest moim trofeum na ogonie
 [Kana] symbolizuje wszystkie moje ofiary
 [Kosmo] kana je biedne ryby i przerabia je na sushi, przez to rośnie jej biznes sprzedawania sushi
 [Kosmo] nie ufajcie jej xd

Po chwili postanowił przedstawić się także Hajdula, lecz niestety nie zdążyłam zrobić mu zdjęcia. musicie zaufać mi na słowo, że jego przebranie idealnie odwzorowywało to, czym był. (niżej będzie selfie)

[Hajdula] jestem błotem
 [Hajdula] z kubkiem blota



Następnie, kiedy staliśmy się już mieszkańcami wód morskich, oceanicznych, rzecznych czy też tych w jeziorze, odbył się wyścig między gatunkami. Wszyscy byli pewni siebie, liczne orki, krokodyle, żaby, ryby oraz kaczka.

Najlepsza okazała się nasza kaczka, którą był Wilczak!
Po odbyciu zawodów w środowisku przez myszki niezamieszkanym, powróciliśmy do rzeczywistości. Każda chętna myszka miała okazję sama lub w grupie zbudować statek i przetestować jego wytrzymałość i szybkość! Niestety nie działało nam włączenie szamana w Chatce, dlatego na chwilę przenieśliśmy się na moje #utility.
Wilczak i Kosmo





Jestem_ona, Asias1 i Abel

Kana i Abel

Hajdula i Ala_klopsik

Asias1, Abel i Jestem_ona - podejście 2







Na budowę statków mieliśmy po 1,5 minuty wychodziły nam różne budowle... jedna odleciała, trzy zostały zatopione, ale... jedna, pierwsza budowla - budowla Kosmo i Wilczaqa, zaprowadziła ich do portu! I to w zaskakującym czasie 9:28s! 

Słusznie podsumowała to jednak Asia: [Asias1] najładniejsze statni są na dnie kochani c:

Na sam koniec zagraliśmy w #drawbattle rysując skojarzenia z wodą - były szklanki, toaleta i wiele innych rzeczy, lecz najlepsza okazała się kostka lodu Kosmo!

Dziękuję wszystkim za udział w tym dniu! Podczas dnia zostało podane hasło do planszy. Jeśli ktoś chce jeszcze je zdobyć, może się ze mną skontaktować to coś wymyślimy :) Osoby, które przyszły na dzień później niż zostało podane hasło również zapraszam!
Kana

Kickaricka3




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dzień. Oczywiście kaczka się spisała najlepiej w pływaniu. B) A statkiem razem z Kosmo dolecieliśmy do portu. I GO PRZY OKAZJI ROZWALILIŚMY. Potem statek wylądował na dnie. :) A tak dokładniej to wyleciał poza mapę niczym rakieta jak wylatuje poza Ziemię. Pozdrawiam. Czekam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń