31 stycznia 2019

Herbatka u Marzycieli

To pierwsza taka herbatka, mam nadzieję, że nie ostatnia. Tematem była symbolika naszych itemów. Czy są dla nas ważne, dlaczego i jaka historia się za tym kryje. Kilka osób opowiedziało o pierwszych strojach, a potem wzięło nam się na wspominki.
Marzyciele uczestniczący w herbatce: Fitwick, Caramellix, Pancerniki, Eli, Rednik, Lilly, Mrkapii, Lakierek
Które coś opowiedziały: Lilly, Pancerniki, Rednik, Fitwick
Pozostali: Kingapysia, Filikub, Kitayoshi, Czarnullka, Kana, Misiakiti, Furbiek, Smutny_nalesnik

[Lilly] Moje pierwsze futro to to rozowe, dostalam je od znaj, ktora juz nie wchodzi do tfm :C, ale mam z nia piekne wspomnienia
[Lilly] 2 najwazniejsze futro to futro misia pysia ktore dostalam z komisza
[Lilly] 1 komisza

[Fitwick] korona
[Fitwick] wypatrzyłam ją u mesi
[Fitwick] i chciałam ją mieć
[Fitwick] to se kupiłam

[Czarnullka] No więc tak sie nosiłam na początku.Czarny kolorek, bo wiadomo uwielbiam czarny.Obroża na szyje, bo mi sie podobała. Okulary, ponieważ irytowały mnie oczy myszy. Włosy kupiłam, ponieważ wydawały mi sie wtedy całkiem spoko dla dziewczyny.
[Czarnullka] A potem zaczęli mnie podrywać: Hej, zostaniesz moim chłopakiem?
[Czarnullka] To moje pierwsze futro. Jakie dostałam od znajomej. Za pomoc w czymś. Nie pamiętam już w czym. Muszka, okulary i kapelusz dopasowałam tak, ponieważ mi się podobało.


[Kana] Mam na sobie futerko truskawki, które zdobyłam w nietypowy sposób^^ Ponieważ siedziałam na village i weszła jakaś myszka^^ I po prostu wysłała losowo prezent XD^^ Włosy, wcześniej niepokolorowane^^ Po przyzwyczajeniu się wyglądały okej^^
[Kana] Ale jak ktoś by tak zobaczył po raz pierwszy załamałby się XD^^ Ludzie mówią, że wyglądam w tym stroju jak łysa XD^^ Ale podoba mi się XD^^ Występuje tez z nożem w nim^^
[Kana] Teraz strój który ma historię..^^
[Kana] Prowadziłam kiedyś plemko z jedną osóbką ^^ I było ono o tematyce harcerskiej ^^ I postanowiłyśmy, że każdy bedzie miał jeden taki sam element jak wzsyscy^^ Był to krawat^^ I dobrałam sobie poprostu do niego rzeczy^^
[Kana] Strój inspirowany na Lamencie XD^^
[Kana] Serek na głowę, na oczy i futerko zebry^^

W międzyczasie ktoś się upomniał, że nie podałam herbaty. Dość szybko naprawiłam ten błąd.
[Mesmera] Kto chce herbatę i jaką?
[Kingapysia] jaaa czarną!
[Kana] Ja owocową poproszę ^^
[Furbiek] ja chce owoce lesne z miodem
[Czarnullka] Poproszę czarną herbatke!
[Kitayoshi] Ja mogę w sumie
[Mysiakiti] Ja chce czarna z miodem i cytryna :3
[Mesmera] już robię

[Furbiek] no to ja jak zaczelam na poczatku grac w ta gre to kupilam jako pierwszy karton, nosilam go samego przez jakis czas, a potem kupilam kurczaka do mordki

[Mysiakiti] Moim chyba pierwszym itemem była czapka mikołaja. I chodzilam w niej. Pozniej w promocji bylo futerko grube biale puszyste i bardzo mi sie spodobalo i je kupilam jako pierwsze.
[Mysiakiti] Do tego futerka pozniej zaczelam nosic rzesy i wlosy rainbow. To tyle.

[Kingapysia] no to tak, mam ten strój od 2015
[Sebafrancuz] już się wzruszyłem Kingapysia#0000
[Kingapysia] troche z nim się utożsamiam (z racji, że jestem blondynką i mam troche zielonkawe oczy), to chyba moja ulubiona fryzura na myszkach, a kokardka jest różowa z racji, że to mój ulubiony kolor i różowa kokardka kojarzy mi się z dziecinnym zachowaniem, a często się dziecinnie zachowuje

[Filikub] no więc tak jak mówiłem, to futro było moje pierwsze, kupiłem je z okazji pierwszego "małżeństwa" w tfm
[Filikub] ubrałem się tak bo zawsze bardzo mi się podobał właśnie taki styl
[Filikub] lubię nosić krawaty i koszule xD
[Filikub] później zmieniłem strój na takiego jakby czarnego smoka
[Filikub] i zaraz jeszcze go przebiorę w strój jaki miałem na ślubie z Marzenie
[Mesmera] pokaż pokaż!
[Pancerniki] o, przez długi czas nosiłem jeszcze kolczastą obrożę właśnie dla podkreślenia futra dobermanna
[Pancerniki] i rogi koziorożca, ale one po prostu mi się podobały i tyle xD
[Pancerniki] hmm, to chyba wszystko co wtedy miałem na sobie
[Pancerniki] specjalnie kupiłem wtedy włosy
[Pancerniki] bo zawsze normalnie nosiłem czapki i nie miałem żadnych włosów
[Pancerniki] a przyjść na ślub w czapce nie wypada

Dziękuję wszystkim za przybycie!

2 komentarze: