10 stycznia 2019

Moda na Pokemona!


Z poślizgiem weszliśmy na teren pokemonów. By ułatwić nam wędrówkę, każdy z nas przybrał postać jednego z pokemonów. Dzięki temu mogliśmy się zakraść naprawdę blisko, by podejrzeć zachowanie pokemona. Oddychaliśmy tym samym powietrzem, wczuwaliśmy się w ich styl bycia. Na krótki moment sami byliśmy pokemonami. To stworzenia tak zróżnicowane, że można się nieźle pomylić. Niektóre wyglądają nawet jak przedmioty rzeczy codziennych, czy niecodziennych (typu miecze). Wyprawa miała być inspiracją do stworzenia nowego typu pokemona.
W wyprawie uczestniczyli: Mukinas, Legomyszxx, Lilly, Fitwick, Suchoklatus, Lekkoduch, Mrkapii, Presto#2472, Xenos2221#1956, Caramellix, Robson#2494, Drumsa

Gdy zostaliśmy złapani w pokeballe ogłosiłam konkurs na nowego pokemona. Każdy miał za zadanie się przebrać i przedstawić jaki to typ pokemona, co potrafi, gdzie żyje.
A oto i nowe pokemony(screeny jeszcze z wyprawy będą pomiędzy):
[Lilly] ROSERAMIDEA Typ: różany Roseramidea opiekuje się zmarłymi ludźmi i kwiatami o żywych barwach. Jest bardzo przyjaznym pokemonem i uwielbia pomagać. Gra na gitarze, a wokół niej krąży wiele legend ze względu na to ze pojawia się raz na 10 lat. Kwiaty na jej głowie symbolizują przyjącie, odejście, początek i koniec. Ma tautaże we wszystkich kolorach, aby czuwać nad każdą dziedziną kwiatów. Jest ona tez tak zwana "muza". Gdy jest spotykana ukrywa się jako lis
Najbardziej kocha swój domek z róży w którym zaszywa się na dłuugo aby rysować. Na skrzydełkach lata odnawiać sadzonki i zniszczone rośliny.
[Mesmera] ok przebrałam się za katszana to jest typ trująco roślinny, igiełkami na mojej głowie zatruwam pokemony, mieszkam blisko drzewa.
[Kitayoshi] Jestem Littenna! Mój typ to ognisto-ziemnny. Różdżką panuję nad ogniem, łapkami nad ziemią. wbrew pozorm nie jestem złym pokemonem! Ogniem ogrzewam w zimie inne pokemony, ziemia pomagam przy farmach. Mieszkam w swojej norce niedaleko malutkiego wulkanu. Dzięki któremu czerpię moc ognia! ^^

[Mrkapii] Lokinder - pokemon typu elektrycznego (nazwa
pochodzi od nazw: Loki - bohater serii Marvel, thunder - piorun) - w swoich rogach gromadzi całą energie elektryczną. Kiedy jest naładowana całkowicie rogi zaczynają błyszczeć i oślepiać przeciwnika. Jest bardzo zwinnym pokemonem, potrafi uciec każdemu przeciwnikowi. Jego oczy potrafią razić prądem niczym laser.
Język tego Pokemona wystawiany jest po to, aby łączyć się z innymi elektrycznymi Pokemonami za pomocą fal elektromagnetycznych. Dzięki temu zaprzyjaźnia się z innymi pokemonami.

[Fitwick] jestem fitwick pokemon sportu, jestem chomikiem, ee nie znam sie na pokemonach ale coś powiem xD jestem szybsza od wszystkich innych, jem głównie truskawki
[Lekkoduch] jestem Herbatron, typ trawa/elektryczny, przechwytuje rogami ataki elektryczne, szybkim atakiem nadziewam przeciwników na rogi i używam z ataków trawiastych wysysania życia i cięcia liśćmi, nie można mnie spotkać, jestem LEGENDARNY
[Drumsa] Lejeń - pokemon leń. Bardzo łatwo go złapać, gdyż woli po prostu rzuć trawę w odosobnionym miejscu. Ma dość trudny charakter, przez co ciężko jest nawiązać z nim kontakt, lecz jeśli komuś się uda to może być dobrym partnerem w walce. Jak wiadomo nie lubi się przemęczać, ale dla swojego trenera może zrobić wyjątek. Gdy już ufa trenerowi, to pozwala mu wiązać kokardy w grzywie. Jest dobrym transportem między miastami, gdy odpoczywa co kilka godzin. Lubi pluć na ludzi - typ ziemny XD
[Caramellix] Tarfidenteon Typ: mroczny/trujacy mam w języku trujący jad, płatki z kwiata osłabiają przeciwników
[Legomyszxx] lord vampir xd - typ ee nocny pokemon, walczy głównie nocą atakuję silne pokemony, swoim blaskiem oczów może zamienić w popiół, zębami zmienia inne pokemony w jego typ pokemona

Zwycięzcę wybieraliśmy poprzez głosowanie.
Pierwsze miejsce zajęła Lilly za obszerny opis!
Drugie miejsce Mesmera i Drumsa - za ciekawe pokemony
Trzecie miejsce Kitayoshi - za przepiękny strój

Dziękuję wszystkim za przybycie i za wytrwałość na końcu! Brawa dla was!

2 komentarze: