7 lipca 2019

Dzień Przyjaźni

Organizatorki: Kana 7(O), Zaczarowanaa 7(O)
Uczestnicy: Aniuschan, Mesmera, Mrkapii, Nadzieja 2(A), Caramellix 2(A), Meow 2(A), Rolcia 2(A), Asias1 3(A), Natiszonek1 1(A), Kitayoshi 2(A), Kokx 2(A), Matteo1357 2(A), Arupidaminaa 3(A), Emilianna5 1(A), Sugar_x 3(A), Smaczne_haribo 3(A), Vaneleyy 2(A), Aloxeska 2(A). Lakierek 2(A), Jestemamanda 2(A), Haribo 2(A), Grzes24 2(A), Milka7878 2(A), Annaxd1 2(A), Intanu_1 1(A)

Na początek zagraliśmy vanille z dwoma szamanami w chatce plemiennej.  Większość map udało się przejść bez problemu, pomimo tego, że kilka osób umierało.
3/4 z nas udało się być szamanem chociaż 1 rundę.

Drugim punktem przygody było przenoszenie deski na plecach myszek. Każda runda się udała. Były deski małe i duże, skrzynki, a nawet kowadła!
Co prawda - na początku każdy się wiercił i skakał, ale udało nam się dojść do perfekcji.

Kolejne były kalambury. Pierwszym hasłem była tęsknota. Osobą która próbowała nam je pokazać była Vaneleyy. Hasło zgadła Millka7878. Jej hasłem za to było współpraca.
Kolejne hasło zgadła Smaczne_Haribo, a jej hasłem było zaufanie. Zaufanie zgadła Kitayoshi, a jej hasłem był szacunek. Hasło to zgadła Asias. Niestety był to już
koniec kalamburów.

Ostatnim punktem była odgrywana historyjka.
W teamie drugim byłam ja (Zaczarowanaa), Asias1, Sugar_x oraz Aniuschan.
W teamie pierwszym była Kana, Mesmera, Smaczne_Haribo, Arupidaminaa, Millka7878.

Historia teamu pierwszego:

Dwie przyjaciółki się pokłóciły, przez złego ducha. Podpowiadał im złe rzeczy, przez co zapomninają, że kłócą się bez powodu. Po chwili jednak zrozumiały, że tęsknią
oraz się pogodziły.

Historia teamu drugiego:

Dwie przyjaciółki się pokłóciły, tym razem przez chłopaka jednej z nich. Pod koniec historii jednak zrozumiały swój błąd i się pogodziły.

~ Dziękuje za przybycie, Zaczarowanaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz