17 lipca 2019

Urodziny Nieziemska#9094

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Hypnos 1(A), Meow 1(A), Moon_lxght 2(A), Milka7878 3(A), Hiyashinsu 1(A), Pawimysz 1(A), Kokx 3(A), Caramellix 2(A), Drumsa 1(A), Amelkanat 1(A), Lilly 2(A), Asias1 3(A), Hakegmpl 1(A), Darboj 1(A), Agarew 1(A), Grzes24 1(A)
Goście: Xfir 1(A), Nieziemska 3(A)

Przez moje niedopatrzenie nie zrealizowałam zamówienia w umówionym terminie, za co jeszcze raz Ciebie przepraszam Nieziemska. By wynagrodzić te niegodne zachowanie postanowiłam dziś urządzić imprezę urodzinową. Zrobiliśmy według życzenia solenizantki. Rozmawialiśmy o wakacjach!

[Mesmera] Co lubicie robić podczas wakacji?
[Lilly] spać
[Hakegmpl] wylegiwać się do południa
[Drumsa] o tak spać
[Kokx] odpoczywać
[Drumsa] i jeść
[Kokx] :3
[Drumsa] iiii w sumie rysować
[Drumsa] i robić coś
[Aniuschan] jeść ciastka
[Hypnos] grac w minecrafta
[Kokx] kąpać sie w wodzie xD
[Hakegmpl] grać
[Hakegmpl] w gre

W tym momencie przybyła Nieziemska. Włączyliśmy moduł urodzinowy, gdzie złożyliśmy życzenia, daliśmy prezenty i trochę potańczyliśmy. Kontynuowałam temat wakacji.

[Mesmera] Teraz pytanie, jakie miejsce chcielibyście zwiedzić?
[Caramellix] usa
[Asias1] Turcja
[Aniuschan] Paryż!
[Agarew] dom mojej ciotki
[Hakegmpl] Rosje
[Grzes24] Rosja
[Hypnos] tychy
[Aniuschan] ja zawsze chciałam do Paryża pojechać :(
[Hypnos] bydgoszcz
[Nieziemska] Grecja ^-^
[Lilly] Japonia, USA, Włochy, Francja...
[Drumsa] norwegię, koreę południową, może też japonię
[Asias1] Japonia
[Hakegmpl] Izrael
[Hakegmpl] Malta
[Hakegmpl] Dubaj
[Caramellix] warszawe japonie

Wiele miejsc wymienili marzyciele. Co prawda nie mogliśmy pojawić się na żywo, ale nasze myszki mogły podróżować. Udaliśmy się w kilka miejsc, które zostały wskazane przez współplemieńców!

Łapki się zmęczyły, postanowiliśmy odpocząć ciałem, a wysilić umysł. Przyszedł czas na grę "Słowo w słowie". Wzięło w niej udział pięć osób: Moon_lxght, Kokx, Asias1, Nieziemska, Milka7878. Najlepszym poszukiwaczem słów została Asia. Znalazła ich najwięcej, a także jej słowa należały do najdłuższych :)

Ostatnią atrakcją była gra planszowa. Przenieśliśmy się do ogrodu, gdzie skakaliśmy sobie po polach :D. Uczestnicy to: Moon_lxght, Caramellix, Kokx, Milka7878, Lilly, Nieziemska, Asias1, Mesmera, Aniuschan. Grę ową zwyciężyła Lilly, drugie miejsce zajęła Caramellix, zaś trzecie Asias1.

Po imprezie zostały puszczone minigry na życzenie gości :D


Przy okazji Lilly zaprasza na dzień Pirata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz