23 stycznia 2020

Dzień Kolorów

W dniu dzisiejszym odbył się dzień kolorów.
Na samym początku graliśmy w grę, którą wymyśliłam. Polegała o na na tym, że ja pisałam coś, co ma swój charakterystyczny kolor, a myszki miały za zadanie dobiec
do norki w polu o kolorze tej rzeczy. Najlepiej szło Milqie, która aż pięć razy jako pierwsza dotarła do norki, a na drugim miejscu uklasyfikował się Mateuszxd989,
który dwa razy dobiegł pierwszy.
Po tej grze graliśmy w moduł #discodance, wszystkim bardzo dobrze szło!
Na sam koniec zadałam kilka pytań na temat kolorów:
[Kana] Jakie są Wasze ulubione kolory?
[Hollylovepl] Szary
[Smaczne_haribo] zielonyy
[Arupidaminaa] niebieski
[Milqie] fioletowy, szary
[Mateuszxd989] niebieski i zolty
[Lekkoduch] PASUJĄCY
[Usmiechnij_sie] biały czarny a moon mowi ze rozowy
[Kana] Czarny, szary, bialy, zolty i bordowy
[Kana] Oki, a czy kolory mają znaczenie dla swiata? Jak tak to jakie?
[Lekkoduch] czarny to złodziej kolorów, dlatego tak sięgrzeje na słońcu
[Smaczne_haribo] dzięki nim jest kolorowo a nie ponuro
[Lekkoduch] no kolor się przydaje, jak chodzi o np. owoce, czy już jadalen, czy jeszcze "zielone"

Organizator: Kana 7 (O) + 1(F)
Uczestnicy
Marzyciele: Lekkoduch, Mesmera, Kosmo 3(A), Smaczne_haribo 3(A), Hakegmpl 1(A), Mateuszxd989 3(A), Hollylovepl 3(A), Arupidaminaa 2(A),
Iscariote87 2(A), Sugar_x 2(A), Emilkaa#7195 3(A), Usmiechnij_sie 2(A),  Svm#8361 2(A), Black_queenq#0423 2(A), Minecmoni#0000 2(A), Milqie 2(A)

2 komentarze:

  1. Niestety nie mogłem przybyć, a z tego co widzę było wiele ciekawych atrakcji, gratuluję organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomnieliście mnie dopisać ;D
    Z góry dziękuję.
    Świetnie się bawiłam!

    OdpowiedzUsuń