21 stycznia 2020

Kolekcje Marzycieli!

Witam, witam. W końcu publikuje wyniki. Mimo przedłużonego czasu otrzymaliśmy tylko i aż trzy prace. A oto i one:

Kosmo#7692 - kolekcja

Moja kolekcja przedstawia kwiatki polne, lub inne roślinki/owoce.
Nazwa: "Polne inspiracje"

Kreacja nr. 1 "Blask słonecznika"
Przedstawia kwiat słonecznika, i choć w nazwie jest napisane "blask", w kreacji dominuje brązowy kolor.

Kreacja nr.2 "Miłość do róży"
Ta kreacja przedstawia różę, a róża najczęściej się kojarzy z miłością, walentynkami co również widać w kreacji.

Kreacja nr.3 "Stokrotkowa dama"
Stokrotka, choć bardzo pospolita w ogrodach, polach, łąkach, jest to malutki, często biały kwiatek, który według mnie ma w sobie dużo delikatności, co w kreacji uchwyciłam bardziej od strony elegancji.

Kreacja nr.4 "Smak Czerwieni"
Tu chciałam w kreacji przedstawić truskawkę i mam nadzieję, że mi się to udało. Kreacja bardzo prosta, a wygląda nieźle. Kolorystycznie w kreacji dominuje czerwony i czarny choć dodałam też zielone akcenty.

Kreacja nr.5 (ostatnia) "Letnie słońce"
Nazwa jest taka a nie inna, ponieważ kreacja przedstawia cytrynę, a ona bardzo kojarzy się z latem. Dominuje żółty kolor, bardzo wesoły i pogodny co dodaje kreacji śmiałości.


Anvella#0000
A więc kolekcja nosi tytuł "cztery pory roku"
Pani Wiosna

Plażowicz
Yeti
Jesieniara

Kana - kolekcja strojów

Nazwa kolekcji: Puchate kruszynki
Opis kolekcji: W tej kolekcji są trzy stroje przedstawiające różne rzeczy, które są puchate *-*
Strój pierwszy

Ten strój przedstawia pluszaka, a dokładniej misia, takiego zimowego. Jest on na pewno bardzo puchaty, a poza tym uroczy.
Strój drugi

Natomiast ten strój prezentuje owce- nieco specyficzną, bo z ogromną ilością futra na głowie, ale dzięki temu jest bardziej puchata.
Strój trzeci

Ostatni w tej kolekcji strój prezentuje chmurkę, piękny obłoczek pływający sobie w różne dni po niebie, na pewno jest bardzo puszysta!

Dziewczyny bardzo się postarały w wykonaniu swojej pracy na konkurs dlatego otrzymują dodatkowe 3 punkty!

Pierwsze miejsce otrzymuje Kosmo, za wspaniały opis, różnorodność strojów. Zabrzmiało aż poetycko. Za pierwsze miejsce jest 6 pkt plus to 3. Czyli razem 9 ;)

Drugie miejsce otrzymuje Kana! Piękna puchata kolekcja, świetny opis i ciekawe dobranie dodatków! 5+3=8 pkt do punktacji plemiennej :)

Trzecie miejsce, ale nie najgorsze należy się Anvella :D. Por roku zawsze na topie. Brakło mi trochę opisów, ale za to nazwa danego stroju jest genialna. 4+3=7 pkt ;)

1 komentarz:

  1. A gdzie jakieś chłopięce kolekcje! Trzeba coś pomyśleć i stworzyć...
    Jesieniara Kany jak dla mnie wygrywa ze wszystkimi innymi kreacjami. Gratulacje dla zwycięzców, wspaniałe pomysły.

    OdpowiedzUsuń