4 maja 2020

Dzień Strażaka i Urodziny Khiyrgvbrtvu

Organizator: Kana 8(O) i Zaczarowanaa 6(O)
Marzyciele: Mrkapii, Asias1 2(A) + 1(D), Grzes24 2(A), Rose 2(A), Kosmo 3(A), Povija 2(A), Khiyrgvbrtvu 5(A), Cleo122#0000 2(A), Smaczne_haribo 3(A), A_dam 2(A), M_onster#9016 2(A), Lucy#1157 2(A), Wilczaq 2(A), Wetrx321#4651 2(A), Dragonlohha 2(A), Emilianna5#0000 2(A), Ala_klopsik#9685 1(A), Suzaa#1517 1(A), Ev_yuko 3(A) + 3(D), Milka7878 2(A), Anonimkka 1(A), Patkaaa1601 (2), Mateuszxd989 2(A), Overall#4146 2(A), Carolinex#0000 2(A), X_melon_x 1(A), Prawdziwa_ja#6779 2(A), Mafik 3(A), Potterrek#0000 1(A), Aya#2488 1(A), Lwikao 2(A), Hakegmpl 2(A)
Goście: Maruii#5262 2(A)

Najpierw odbył się moduł urodzinowy, świętowaliśmy urodziny Khiyrgvbrtvu. Następnie zagraliśmy w wybrane przez solenizantkę moduły: #discodance i #batata.



Następnie odbyła się krótka dyskusja na temat pracy strażaka, wspólnie stwierdziliśmy, że ten zawód jest bardzo ważny oraz porozmawialiśmy, o tym co robią strażacy poza gaszeniem pożarów oraz czy mieliśmy związane ze strażakami sytuacje. Następnie odbyło się zwiedzanie map od Marzycieli. Mapy zrobili: A_dam, Magic, Grzes24 i jedna z organizatorek - Kana.





Gdy przyszedł czas na mapę Magic - dostałam wiadomość, że wszyscy strażacy są teraz zajęci, a ich remiza się pali! Zapytałyśmy, czy Marzyciele chcą im pomóc w ugaszeniu tego pożaru- i wszyscy się zgodzili! Na specjalnej mapie zrobionej przez Kanę gasiliśmy pożar w remizie strażackiej.


Potem przechodziliśmy mapy związane ze strażakami, ogniem i pożarem.
Po czasie przeszliśmy do kalamburów. Odbyło się pięć rund. Hasłami były: Ogień, Wąż Strażacki, Gaśnica, Strażak i Wóz Strażacki, myszki praktycznie od razu zgadywały wszystkie hasła.



Jednak według mnie, dzień wyszedł naprawdę dobrze! Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawili, cieszę się, że przyszło ponad 30 osób! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Khiyrgvbrtvu!
Prezent od Ev_Yuko - 3(D) za miły podarunek dla solenizanta :)



7 komentarzy:

  1. Było bardzo fajnie! Mapki były przecudowne i mam nadzieję, że jubilat miło spędził z nami czas ;) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Było naprawdę świetnie!
    A narysowany przeze mnie strażak to był jakiś żart xD
    I jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Khiyrgvbrtvu!!<3
    I dziękuję za dodatkowe 3 punkty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój pierwszy udział w imprezie Marzycieli i mam nadzieję, że nie ostatni :D
    Nadal boli mnie fakt, że odgadłam ostatnie hasło i nie mogłam już rysować :< Może następnym razem :3

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    Carolinex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz jeszcze miała okazję :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wszystkim dziękuję <3 najlepsze urodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja mogłam to przegapić :C
    na pewno będę następnym razem!

    OdpowiedzUsuń