23 maja 2020

Jak spędzam czas podczas kwarantanny?

Otrzymaliśmy 6 prac od Marzycieli, gdzie przedstawiają swój sposób spędzania czasu podczas kwarantanny. Konkurs był łatwy, każdy zaprezentował to w inny sposób, dlatego każdy uczestnik otrzymuje po 4 punkty.


Dragonlolha - Podczas kwarantanny mam dużo czasu by kształcić sie dalej w fotografii i robić zdjęcia mojemu futrzakowi.



Roksana_4



Magic

Wstaję zazwyczaj o 10:00, ale zdarza się że wstaję z przyzwyczajenia o 6 albo o 7. Idę zjeść śniadanie po cichutku, ponieważ w tym czasie mój tata pracuje na nocki, i nie chcemy go obudzić. Gdy zjadałam śniadanie idę albo coś obejrzeć, albo od razu się szykować, tym razem wybiorę to drugie. Na początek siusiu, później myję ręcę, i zęby, następnie idę się ubrać. Wybieram jakieś ubrania na codzień, by nie pobrudzić tych do szkoły. Później idę sprawdzić maila, i zacząć odrabiać lekcje. Dobra, gdy odorbię lekcje, idę na komputer pograć, chociaż lekcję często kończę dopiero o 14, więc pewnie idę zjeść obiad. Dopiero gdy zjem pożywny obiad, idę grać. Gram w różne gry, w Minecrafta, w Transformice, Simsy, i inne. Gdy granie mi się znudzi, idę albo na Netflixa, albo pogadać z mamą, lub wyjść do kota! Może tym razem wybiorę to pierwsze. Oglądam mój ulubiony serial. ,,Riverdale", lubię to oglądać, jest ciekawe, zazwyczaj oglądam 3/4/5 odcinków. Oczywiście nie lenię się cały dzień! Odkurzam, myję naczynia, ścieram kurze, i sprzatam u mnie wpokoju, gdyż nie często spotykam tam ład i porządek. Później pyszna kolacja! Lubię jeść na kolacje jajecznice, albo pyszne kiełbaski! Naleśniki też są niczego sobie... Może wybiorę kiełbaski! Mmm... Było pyszne! Okej, teraz czas odpoczynku, w godzinach późniejszych lubię obie pograć w Transformice, lub pooglądać coś. Oczywiście muszę się umyć po raz kolejny, tym razem myję również ciało i włosy. Okej, 30 minut mi zeszło na ogólne umycie się, teraz czas wysuszyć włosy, czyli moja najmniej ulubiona rzecz w myciu się, i kwadrans zleciał, jestem już w miłej piżamce i ciepłym szlafroczku, teraz pozostaje mi przykryć się kołdrą i w coś pograć lub zaś coś obejrzeć. zajmuję mi to głównie do 23, lub w wyjątkach, jak mam dużo baterii, do północy. Wtedy kładę się spać. Tak mi mija dzień na kwarantannie.
Malgi


Ev_Yuko


Patkaaa1601
Dziękujemy wszystkim za udział :)
A Wy, jak spędzacie czas podczas kwarantanny? Ci co nie wysłali pracy mogą napisać w komentarzu.

3 komentarze:

  1. Nie wiecie nawet jak świetnie się bawiłam robiąc moją pracę! xD
    Wszyscy się świetnie spisali :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i ciekawe prace! Faktycznie każda wykonana w inny sposób ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno było wyłonić zwycięzce dlatego każdy został tak samo nagrodzony :)

    OdpowiedzUsuń