19 sierpnia 2021

Marzyciele na rosyjskim serwerze

 Za namową gracza Feristen wybraliśmy się na niezbadany jeszcze przez nas serwer: rosyjski. Oprócz obcego nam języka, dodatkowo alfabet był wyróżniający się. Stokrotka wspomniała, że uczyła się rosyjskiego. Wspólnie pograliśmy na roomie, było z początku cicho, ale w pewnym momencie ktoś coś napisał, a Stokrotka odpisała. Była pierwszą osobą z naszej wyprawy, która odezwała się do innych. Wraz z Feristenem nabraliśmy śmiałości i również pisaliśmy pojedyncze słowa, z pomocą tłumacza google. Pierwszą osobą na którą społeczność rosyjska zwróciła uwagę to byłam ja. Mój hasztag się wyróżniał na tle pozostałych. Dość długo o mnie dyskutowali tak szybko, że nie nadążałam z tłumaczeniem. Drugą osobą był Feristen, który zabierał im st. Jestem_ona dołączyła do nas na końcu i wraz z Feristenem bili się o pierwsze miejsce. A potem Feristen nas opuścił i poszedł na inny serwer.






Towarzyszące mi myszy: Jestem_ona#7797 1(I), Feristen#3086 2(I), Stokrotka013 1(I)

4 komentarze:

  1. Brzmi jak ciekawy pomysł na serię spotkań XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba następnym razem odwiedzimy hiszpański serwer, za namową Anvelli :D

      Usuń