11 września 2019

Dr. Strange

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Asias1 3(A), Milka7878 3(A), Kana 3(A), Mateuszxd989 2(A)
Goście: Furbiek 1(A)

Magia dr. Strange zawiera wiele elementów. Na dzień przyszły osoby, które filmu nie oglądały i nie znają tematu, więc po krótce przedstawiłam magię, a także sposób zdobywania wiedzy. Podkreśliłam, że bardzo ważne są artefakty i artefakt sam wybiera sobie właściciela. Na potrzeby dnia stworzyliśmy własne artefakty, z rzeczy, które już posiadaliśmy.
[Asias1] miom jest laska, ale nie byle jaka, bo potrafi sie zamienić w węża, jadowitego, czy też dusiciela
[Kana] To moja truskawka jak jest czerwona to dodaje sile i energie, a jak jest zielona trujaca i toksyczna
[Furbiek] to moim moze byc lisc
[Mesmera] co robi?
[Furbiek] bede mogla na nim latac
[Mateuszxd989] Ja mam tajemniczą muszle dzięki której mam więcej energi
[Milka7878] to moje piorko bedzie do uleczania taki bandażyk bo jst bardzo lekkie i delikatne
Ze sprawdzonego źródła dowiedziałam się, że nasz świat jest zagrożony. Czarodzieje stoczyli ciężką walkę i leżeli ranni. Na naszą planetę leciała potężna magia, która miała zmienić rzeczywistość! Uratować ją mogło jedynie aktywowanie zaklęcia ochronnego. Potrzebowaliśmy do tego dwóch kluczy. Ale gdzie ich szukać?
Udaliśmy się do pokoju w którym były drzwi, a właściwie okna. A za nimi obrazy. Jednak to nie były zwykłe obrazy! To były prawdziwe miejsca, gdzie czuło się klimat przedstawianego miejsca. Były to przejścia, takie niby portale. 
Jako pierwsze wybraliśmy pustynię. Najwięcej czasu zajęło nam szukanie wejścia do podziemi. Zaradna Milka przeszukała piramidy i znalazła ukryte przejście. Klucz odnalazła Asia. 
Wróciłyśmy do pokoju przejść i przeniosłyśmy się pod wodę. Milka szybko, jakby wiedziała gdzie jest klucz, popłynęła między skałami, wskazując nam drogę. Odnalazła go błyskawicznie. Aktywowałyśmy dwa klucze i świat został zabezpieczony przed czarami z zewnątrz.

Po uratowaniu świata chciałyśmy się zrelaksować. Zagrałyśmy w bingo. Dołączył do nas Mateusz. Później krótko zagraliśmy w typer.

Dziękuję wszystkim za przybycie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz