
Uczestnicy
Marzyciele: Asias1 3(A), Milka7878 3(A), Kana 3(A), Mateuszxd989 2(A)
Goście: Furbiek 1(A)
Magia dr. Strange zawiera wiele elementów. Na dzień przyszły osoby, które filmu nie oglądały i nie znają tematu, więc po krótce przedstawiłam magię, a także sposób zdobywania wiedzy. Podkreśliłam, że bardzo ważne są artefakty i artefakt sam wybiera sobie właściciela. Na potrzeby dnia stworzyliśmy własne artefakty, z rzeczy, które już posiadaliśmy.

[Kana] To moja truskawka jak jest czerwona to dodaje sile i energie, a jak jest zielona trujaca i toksyczna
[Furbiek] to moim moze byc lisc
[Mesmera] co robi?
[Furbiek] bede mogla na nim latac
[Mateuszxd989] Ja mam tajemniczą muszle dzięki której mam więcej energi
[Milka7878] to moje piorko bedzie do uleczania taki bandażyk bo jst bardzo lekkie i delikatne
Ze sprawdzonego źródła dowiedziałam się, że nasz świat jest zagrożony. Czarodzieje stoczyli ciężką walkę i leżeli ranni. Na naszą planetę leciała potężna magia, która miała zmienić rzeczywistość! Uratować ją mogło jedynie aktywowanie zaklęcia ochronnego. Potrzebowaliśmy do tego dwóch kluczy. Ale gdzie ich szukać?

Jako pierwsze wybraliśmy pustynię. Najwięcej czasu zajęło nam szukanie wejścia do podziemi. Zaradna Milka przeszukała piramidy i znalazła ukryte przejście. Klucz odnalazła Asia.

Po uratowaniu świata chciałyśmy się zrelaksować. Zagrałyśmy w bingo. Dołączył do nas Mateusz. Później krótko zagraliśmy w typer.
Dziękuję wszystkim za przybycie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz