6 września 2019

Kraina Oz kątem iluzji

Organizator: Mesmera
Uczestnicy: Lekkoduch, Mateuszxd989 2(A), Dajdi 1(A), Hakegmpl 1(A), Milka7878 3(A), Kana 3(A), Smaczne_haribo 3(A), Asias1 1(A), Amikami182 2(A)

Zaczęłam od pytania czy ktoś widział przedstawienie/występ Iluzjonisty. Większość myszy widziała głównie na zdjęciach, filmach. Niektórzy mówili o cyrku.
Zaprosiłam do Krainy Oz, na słynną żółtą ścieżkę. Prowadziła ona do zamku, a po drodze miała przystanki! Każdy przystanek opisywał jedną sztuczkę iluzjonistyczną.


Przystanek karty
Marzyciele zamiast zastanawiać się nad iluzją po prostu wróżyli z kart. Stworzyli wiele przyszłości i niechętnie udali się na drugi przystanek. Przerwałam im snucie historii niestworzonych.

Przystanek balony
Jest pewna sztuczka z balonem, w którym go przebijamy, ale on nie pęka. Trzeba odpowiednio ustawić ostrze. Zdradziłam tajemnicę, by mogli wypróbować w domu. Spróbowaliśmy razem wykonać sztuczkę. Ja oraz Milka miałyśmy ostre miecze. Nadmuchaliśmy balony, użyliśmy sposobu i powoli przekuwaliśmy balon. Prawie nam wyszło idealnie.

Przystanek rzut do celu
Naszym celem i jednocześnie nie celem było rzucenie nożami do tarczy i nie trafienie w świnkę. Świnka wywołała wiele kontrowersji. Kilka osób chciało ją zjeść, znaleźli się też zagorzali obrońcy świnek. Powstała bitwa słowna. Ostatecznie świnkę myszy zjadły.

Przystanek nóż i lina
Ostatni przystanek nie wzbudził takiego zainteresowania jak świnka, dużo osób jeszcze o niej pisało. Po krótce wyjaśniłam jak wykonać dwie sztuczki, a potem usiedliśmy na trawie.

Chwila odpoczynku, by zagrać w taboo związane z Iluzjami! Sama wymyśliłam hasła i zakazane słowa. Chciałam by nie było za łatwo. Marzyciele dzielnie sobie radzili obchodząc naokoło tłumaczenie hasła. Podział na drużyny zanikł, gdy z drużyny Lekkoducha został sam Lekkoduch. W końcu wszyscy potem odgadywali.


Taboo było ostatnią atrakcją. Dziękuję jeszcze raz za przybycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz