29 września 2020

Dzień Jeża

Organizator: Kana 7(O) + 1(F)
Uczestnicy: Asias1#1996 3(A) Ev_yuko#9867 3(A) Rolcia#2765 3(A) Maruii#5262 3(A) Shad#5480 3(A)+ 2(B) Vixid#0964 3(A) Adrianeq1231 3(A) Gekon_lamparci 1(A) Chomiczkaxxx 2(A) jeśli ktoś był w czasie dnia, a nie znalazł się na liście proszę o napisanie do mnie- Kana
Dziś odbył się Dzień Jeża, rozpoczęliśmy od przebrania się za jeże, a oto stroje uczestników:


Każdy jeż dodał krótki opis. Jeż- Adrianeq bardzo nie chciał by inne jeże na niego patrzyły, jednak chciał i tak stać na scenie!
[Shad] Więc, ekhem..proszę zająć miejsca bo to będzie bardzo epickie dlatego że jestem najpiękniejszym jeżem na świecie! Mam same prestiżowe ubrania, mam 20 znajomych na fb Dziękuje [Ev_yuko] A więc jestem Ev_jeżyk i miło mi was poznać I jak widać bardzo lubię truskawki <3 xD [Adrianeq1231] cześć to ja pan jeżyk co sie na mnie gapicie boje sie was nie patrzcie sie na mnie bo zadzwonie po bagiety Jeżyk Vixid:
[Vixid] Ja jestem Jeż maciek zawsze częstuje gości herbatką ale nie odchodzę od starych metod, i nadal używam kolców. ale ogólnie wszystkich kc <3



Następnie odbyły się dwie rundy modułu #drawbattle, pierwszą rundę (jeż) wygrała Ev_yuko, natomiast drugą (jabłko) Shad










Na samym końcu zagraliśmy w nową grę- spadające jabłka. Musieliśmy złapać jak najwięcej jabłek na nasze kolczate plecy, jednocześnie omijając zatrute jabłka.












Dzień był krótki, ale mam nadzieję że udany i że każdy dobrze spędził te pół godziny. Dziękuję Shad za robienie zrzutów ekranu oraz zapisywanie zwycięstw i opisów, otrzymujesz za to 2 dodatkowe punkty. Jak Wam się podobał dzień? Podzielcie się opinią w komentarzu!

3 komentarze:

  1. Było fajnie, omijając fakt że były spotykane niektóre lagi i ilość osób B'')

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Należy mu się moje jabłko. Jest bardzo smaczne!

      Usuń