19 września 2020

Urodziny Mateuszasdg

Urodziny miały dwugodzinny poślizg. W pierwszej wersji miały być o 18:00, jednak naszemu solenizantowi coś wypadło i impreza została przełożona na godzinę 20:00. 

O równej 20:00 został włączony moduł. Mateusz trochę nam przysypiał, bo kilka razy musieliśmy go wołać by zdmuchnął świeczki. Przegapił śpiewanie sto lat. 

[Mateuszasdg] jak mam zdmuchnąć XD

[Ev_yuko] najlepszegoo

[Mychaska] puść bąka

[Mesmera] dmuchaj w ekran?

[Povija] usiadź na świeczki

[Povija] polecam

[Mesmera] Spełnienia marzeń!

[Justiczka] +1

[Vixid] Wszystkiego naj!

[Shad] Uśmiechu dużo na twarzy!!

[Asias1] Wszystkiego Najlepszego Mati!

[Shad] Spełnionych marzeń!

[Vixid] !!!

[Mychaska] wszystkiego najj

Po zdmuchnięciu świeczek zaprosiliśmy na imprezę (tort się ostał samotny). W tym czasie wszyscy mieli okazję obdarować Mateusza prezentami. Zachęcałam do wysyłania kartek. ok. 20:10 wraz Asią zaprosiłyśmy na grę planszową - grzybobranie. Mapka została zrobiona przez Asię, pomysł i niektóre plansze zaplanowałam ja, podałam też pomysł na tło. Zadaniem uczestników było zbieranie grzybów. Za borowiki był +1 pkt, a za muchomory -1. Po drodze można było natrafić na pułapki lub różne niespodzianki. Było też specjalne pole z rytualną siekierą, która dawała dodatkową moc! Tylko dwie osoby z niej skorzystały!

Uczestnicy grzybobrania: X_melon_X, Mateuszasdg, Justiczka, Vixid#0964, Adrianeq1231#6785, Asias1#1996, Ev_yuko#9867

Najwięcej grzybów zbierali Asia i Adrian...jednak zbierali wszystko, nawet muchomory. Niestety ich jadalne grzyby się zatruły i przez to uzbierali mało pkt :(. Mateusz gnał do przodu nie rozglądając się zbytnio po drodze, przez co przegapił większość grzybków. Wyszedł jako pierwszy z lasu. Ev_yuko zwiedzała las i natrafiała na różne przeszkody, znalazła niebieskiego grzybka, który zatrzymał ją na dłużej w miejscu. Była jedyną osobą, która na niego natrafiła. Vixid gnał do przodu, starał się dogonić Mateusza. Mimo pośpiechu rozglądał się wkoło i dzięki temu zebrał najwięcej jadalnych grzybów i wygrał grzybobranie.

Po grzybobraniu Mateusz wybrał moduł gonita. Przekazywaliśmy sobie ziemniaka! 

Pierwsza runda: Asias1#1996

Druga runda: Asias1#1996

Trzecia runda: Asias1#1996

Czwarta runda: Ev_yuko#9867

Piąta runda: Shad#5480

Szósta runda: Ev_yuko#9867

Siódma runda: Ala_klopsik

Shad robiła listę :)

Ostatnim modułem był moduł niegdyś ulubiony przez nas marzycieli! Mianowicie #pictionary. Na początku próbowaliśmy się połapać w zasadach, niewiele było napisane w pomocy. Gdy udało nam się załapać wszystkie zasady rozpoczęła się rozgrywka. Hasła nie należały do łatwych, nie dość, że były po angielsku, to trzeba je było jeszcze narysować! A z rysowaniem było wyzwanie! Najlepszymi osobami w module były Asias1 i Povija. Najczęściej zgadywały hasło. Mi jedynie raz udało się zgadnąć. Tym modułem zakończyłam przyjęcie urodzinowe i pożegnałam się. Jak wychodziłam, kilka osób jeszcze grało.

Dziękuję wszystkim za przybycie i mam nadzieję, że dobrze się bawiliście ;)

Organizator: Mesmera

Uczestnicy

Marzyciele: Ala_klopsik 2(A), Povija 2(A) 1(B), Vixid#0964 3(A), Adrianeq1231#6785 3(A), Mateuszasdg 5(A), Ev_yuko#9867  3(A), Justiczka 3(A), Asias1#1996 3(A), Mychaska#0918 2(A), Usagides#8166 1(A), Chomiczkaxxx 1(A), X_melon_X 1(A)

Goście: Shad#5480 2(A) 2(B) 1(I)

Jeśli osoba nie brała udziału w żadnej atrakcji to nie zapisywałam na listę, także nie zapisywałam jak ktoś był poniżej 15 min.




3 komentarze:

  1. Swietnie się bawiłam, mam nadzieję że inni też się dobrze bawili!
    (Uznajmy że to jest zmniejszone: Cieszę się, że mogłam pomóc ^^')

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień jak najbardziej mi się podobał ^_^
    To nie tak, że mapkę tworzyłam dłużej niż sama gra na niej trwała xD
    Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Mati!

    OdpowiedzUsuń