25 września 2020

Jesienna garderoba - wyniki

 Jesienią przychodzi pogoda, która nas zaskakuje z dnia na dzień. Ciepłe dni robią się chłodniejsze, przybywa więcej deszczy. A silniejsze wiatry strącają liście i mrożą nasze kości, które przyzwyczaiły się do cieplejszych dni. 

Marzyciele w swych pracach pokazali jakby ubrali myszki w te jesienne chłody. Co prawda myszki mają swoje własne futro, ale nasze myszki tfmowe nie zasypiają na zimę, to jakoś trzeba wytrzymać te potrzebę spania :) A myślę, że cieplejsze ubranie w tym pomaga!

Prace konkursowe:

Patkaaa1601

Ev_yuko

Chomiczkaxxx

Anvella

Rysunków przybyło do nas niewiele, za to są przepiękne. Można patrzeć i podziwiać jesienne stroje. 

By wybrać podium potrzeba minimum 5 prac, dlatego postanowiłam wybrać jedynie pierwsze miejsce, a reszta osób otrzyma 5 pkt! Tak jakby zdobyli drugie ;)

Pierwsze miejsce przyznaję: Chomiczkaxxx! Wybrałam ten strój ze względu na pomysł wykorzystania jesiennych darów do skonstruowania stroju. Oczarowały mnie buciki z żołędzi. 

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie!

1 komentarz:

  1. Gratuluję zwyciężczyni!
    Też świetnie bawiłam się robiąc swoją pracę, próbowałam zrobić w bardziej takich jaskrawych kolorkach ale nie wiem czy mi dobrze wyszło xDD

    OdpowiedzUsuń