17 lutego 2022

Dzień Kota

 Organizator: Kana, Wilczaq 7(O)
Uczestnicy: Mrkapii, Pancerniki, Iroshia 3(A), Olasia 3(A), Arisuu 3(A), Lisa 3(A), Ev_yuko 3(A), Patkaaaa1601 3(A), Rozafrozaxdd 3(A), X_melon_x 3(A), Kys_iaa 3(A), Qvass 2(A), Kocurro 2(A), Koteczkiii 3(A), A_dam 2(A), Nicolqa 3(A), Kosmo 3(A), Orkyt 1(A), Valeria 1(A), Szstek 2(A), Aris 1(A), Nekro 1(A), Suziii 1(A) Jeśli kogoś nie uwzględniłam, a był przez dłuższy czas na dniu - proszę pisać, Kana#2630

Dziś, jako że jest Dzień Kota, urządziliśmy go w Chatce Plemiennej. Z inicjatywą wyszedł Wilczaq, a ja zaproponowałam pomoc. Otrzymaliśmy również śliczny rysunek związany z tematem dnia od Ev_yuko, bardzo Ci dziękujemy! <3



Na początek zadane zostało pytanie, jakie koty mają Marzyciele

[Iroshia] ja mam poniekąd
[Andgora] mam syberyjskiego karmelowego pregowanego
[Kys_iaa] ja mam
[Olasia] dachowy
[Kys_iaa] dachowy
[Olasia] w sumie 3 dachowe
[Kys_iaa] czarno-bialy
[Kocurro] ja taki troche szaro-brązowy
[Iroshia] rudzielec jakiś dachowiec
[Kosmo] dachowy, ale czarno-rudo-biały XD
[Kana] ja mam 2 czarne i jeden bury :D
[Ev_yuko] mam, białasa i łaciatą
[Lisa] Ja mam dachowca i kolor to biało brązowy a na tyłku ma dzika
[Szstek] ja mam dwa dachowce XD
[Olasia] rudo-bialy czarno-bialy czarno-rudo-bialy

Przed rozpoczęciem postanowiliśmy potańczyć na rozgrzewkę XD



Jak widać, wielu Marzycieli ma koty. Większość osób była już na początku przebrana za koty, więc zaczęliśmy od kociego turnieju!
Konkurencje:
1. Wspinanie się po kłębku włóczki - zwyciężyła Lisa

2. Skakanie po kocich, lodowych ogonach - była to prawdopodobnie najtrudniejsza mapa, zwyciężyła ponownie Lisa


3. Mapka zwykła, do przejścia z pomocą szamana - zwyciężył X_melon_x
Moje umiejętności w budowaniu wyszły na jaw... Myszki nie miały jak przejść do serca, jednak poprawiłam swój błąd, aby myszki mogły spokojnie wziąć ser i wrócić do swojej norki

4. Mapka z kolizją - Arisuu zajęła pierwsze miejsce!


5. Mapka - drapak, z gruntami widmo - najszybciej wdrapał się Pancerniki
(Mogło być ciężko, by znaleźć odpowiednią drogę na szczyt XD)

6. Ostatnia mapa - mapa racingowa stworzona przez Wilczaqa, zwycięzca może ujawnić się w komentarzu bo nie pamiętam :(



Kolejną atrakcją dnia był quiz w postaci parady kłamców - ja oraz Wilczaq pisaliśmy pytanie oraz odpowiedzi A, B i C do wyboru, a myszki biegły do odpowiedniej norki.
Na początku nieco problemów sprawiło nieruszanie się po przeniesieniu na mapę, jednak po kilku rundach problem zniknął, a ja dodatkowo przypomniałam sobie, jak radziliśmy sobie z tym kiedyś.



Pytania wydają mi się ciekawe, na przykład:
ile kości ma kot, ile powiek ma kot na jednym oku, czy ile dźwięków wydaje z siebie kot

Jako pierwsze do odpowiedniej norki dobiegały na zmianę cztery osoby:
Pancerniki, z pięcioma punktami
Arisuu, z jednym punktem
X_melon_x oraz Lisa, z dwoma punktami
Gratulujemy szybkości i oczywiście wiedzy o mruczących zwierzątkach!

Ostatnią atrakcją był moduł #drawbattle - rozegraliśmy w nim trzy rundy: 
czarny kot, biały kot oraz kot brytyjski.
W pierwszych dwóch rundach zwyciężyła Ev_yuko, a w trzeciej Iroshia, brawo dla Was!

sklejone razem różne prace :)

Dziękujemy wszystkim za wspólnie spędzony czas! Mamy nadzieję, że dzień Wam się podobał (mnie oczarowało wspinanie się po włóczce, wymyślone przez Wilczaka), dziękuję Ci Wilczak za świetną współpracę, bardzo dobrze mi się z Tobą pracowało!
Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach :)

4 komentarze:

  1. Cudowny dzionek naprawdę się wam udał<3 Strasznie podobały mi się mapki i pomysły. A ta mapka z kocimi ogonkami to poziom jak na bc XD Też fajne, że można było się dowiedzieć ciekawostek troszke o kotkach<3
    Też dziękuję za dwa razy wygraną w draw battle kc was B)<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zorganizowany dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dziękuje za współpracę! Dobrze się bawiłem przez te parę dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zorganizowany dzień kota :)

    OdpowiedzUsuń