9 lutego 2022

Spotkanie Klubu Miłośnicy Jedzenia

 Organizator: Kana
Miłośnicy Jedzenia: Kosmo#7692 3(A) Hajdula#0000 3(A) Jestem_ona#7797 3(A) Hari#5926 3(A) X_melon_x#0000 3(A) Ev_yuko#9867 3(A) Wilczaq#9140 3(A) Chomiczkaxxx 3(A) Lilianka11 1(A)
Pozostali: Kludia5222#0000 3(A) Aevgs#7359 3(A)

W dniu dzisiejszym odbyło się pierwsze spotkanie klubu po dłuższym czasie. Zostało ono zorganizowane głównie po to, by członkowie mogli zdobyć nowe tytuły, a w wymyślaniu tego, co będziemy robić, bardzo pomógł mi fakt, że dzisiaj mamy dzień pizzy. 

Osoby, które dołączyły na dzisiejszym spotkaniu, zdobyły już swój pierwszy tytuł - Pizzerka, natomiast osoby które już wcześniej działały - wykonały jedno z zadań na kolejne tytuły. 

Na początku z okazji dnia pizzy stworzyliśmy własną, Marzycielską pizzę!

Ja i Ev_yuko byłyśmy pieczarkami, Wilczaq był salami, Kosmo to papryczka chili,  a Jestem_ona dodatkowym serem.
Następnie - jako, że to spotkanie klubu, zrobiliśmy plakat reklamujący nasz klub, a oto efekty naszej pracy:
Dodam, że wcale nie robię jedzenia z myszy, to akurat chwyt marketingowy!
Ostatnim z zaplanowanych punktów było wspólne wymyślenie tego, jakie konkursy chcemy. Padło wiele ciekawych odpowiedzi - większość do wykorzystania w lecie XD


Na sam koniec, jako, że krótko wyszło - puściłam moduł #discodance, i na tym zakończyło się nasze spotkanie. Mam nadzieję, że wszystkim miło upłynął czas - zapraszamy na najbliższe wydarzenia!

10.02.2022, godz. 19.00 - Dzień Wspomnień
14.02.2022, godz. 18.30 - Walentynki


5 komentarzy:

  1. Dla przyszłych pokoleń:
    Ta uwu pizza na plakacie zrobiona jest przeze mnie UWU

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, dopiero zauważyłam, że zasłoniłam Kosmo na pizzy D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie uwu pizza<33333333333333UWUWUWUWUWU

    OdpowiedzUsuń