10 lutego 2022

Dzień Wspomnień

 Organizator: Kana
Marzyciele: Mrkapii, Kosmo#7692 3(A) + 1(D), Ev_yuko#9867 3(A), Wilczaq#9140 3(A), X_melon_x#0000 3(A),  Malamartyna1#1012 2(A),  Hari#5926 3(A) + 1(I), Anvella#0000 2(A), Ala_klopsik#9685 3(A), Koteczkiii#0000 1(A), Sheryl#9010 1(A), Wiewki#0000 3(A), Jestem_ona 3(A), Chomiczkaxxx 2(A), Sugar_x 2(A), Hajdula 2(A), Lilianka11#0000 3(A), Sheryl#9010 1(A), Olka#7338 1(A), Rolcia#2765 1(A)
Goście: Andgora#0000 2(A)

W dniu dzisiejszym odbył się Dzień Wspomnień - przypominaliśmy sobie, co robiliśmy podczas wydarzeń, które odbyły się.... daaawno



Na początku przenieśliśmy się w czasie do kwietnia 2019 roku - odbył się wtedy Dzień Owoców organizowany przez Mrkapii. Włączyłam mapkę z bananem, po którym zjeżdżaliśmy podczas oryginalnego dnia, a następnie przebraliśmy się za owoce - również tak jak podczas dnia w 2019.


[Kosmo] mleko to nie owoc, to krew kokosa 

A oto nasze owocowe przebrania:

Później, pozostając w 2019 roku - przenieśliśmy się do końcówki sierpnia - Tygodnia Narodowości, a konkretnie do Dnia Hiszpanii, który organizowałam ja.

Zasady zabawy polegały na tym, co w hiszpańskim święcie, skorzystam z opisu, który napisałam podczas oryginalnego święta:

Las Fallas czyli święto ognia! Polega ono na tym, że przez cały rok buduje się rzeźby, a jednego dnia wybiera się najlepszą i spala wszystkie oprócz niej!

Ja jednak nie przeczytałam tej zasady przed Dniem Wspomnień, i wybraliśmy jedną najbrzydszą rzeźbę i ją zburzyliśmy - padło na rzeźbę po lewej



[Kana] Kosmo ratuje pomnik XD
[Kosmo] nieprawda, ja próbuję ratować siebie xd
Następnie nastał rok 2020 - rok pełen atrakcji!
Zaczęliśmy od Dnia Pluszaków organizowanego przez Kosmo podczas Miesiąca Marzycieli. Zwiedziliśmy mapy z pluszakami, które Marzyciele stworzyli na ten dzień:










W tej chwili mogłabym dodać dla porównania zrzuty ekranu, wykonane podczas oryginalnego dnia, lecz... coś takiego nastąpi na sam koniec :)

Następnie zaprosiłam wszystkich na Dzień Herbaty, kolejny z Miesiąca Marzycieli 2020 - organizowałam go ja wraz z Asias1.
Postawiłam na moją ulubioną atrakcję z tamtego dnia - wspólne tworzenie herbaty. Każdy z nas się przebrał (niektórzy zostali w owocowych strojach, aby nasza herbata była smakowa) i w ten sposób powstała kolejna odsłona herbaty Marzycieli 

A oto nasze stroje:
W 2020 kolejność wydarzeń była inna, ponieważ najpierw, w kwietniu miał miejsce Dzień Marchewki, a dopiero potem odbył się Miesiąc Marzycieli - o Dniu Marchewki słów kilka:
Podczas tego dnia rysowaliśmy marchewki, graliśmy w paradę kłamców oraz pisaliśmy wiersze. My zajęliśmy się dziś tym ostatnim - na pierwszej marchewkowej mapie, napisałam, aby chętni podczas zwiedzania map - napisali wiersz o temacie głównym oryginalnego dnia.







Wiersz zdecydowała się napisać jedna osoba - Kosmo
"pomarańcz to twój kolor, poza zielonym końcem, ucieka biedna marchew przed szarym zającem, ucieka do grządki, gdzie jest już pietruszka, a zając wciąż głodny nastroszył uszka"
Za zaangażowanie Kosmo otrzymuje 1(D) (wpisane w liście uczestników)

W tym samym roku oraz miesiącu co Dzień Marchewki - odbył się również Dzień Pingwina, którego organizatorem był Wilczaq. Podczas dzisiejszej wersji tego dnia - wspominaliśmy sobie różne chwile, patrząc na mapy zrobione na Dzień Pingwina przez Marzycieli, wiele osób pisało o tym, że pamięta daną mapę, lub nawet swoje wspomnienie związane z nią. 











Ostatnim dniem, jaki sobie przypomnieliśmy - był Dzień Poczty. Był to dzień zorganizowany przeze mnie w listopadzie 2020, pamiętam, że po zorganizowaniu go, byłam pełna satysfakcji i motywacji do dalszego działania, do tej pory sądzę, że był to najlepszy ze zorganizowanych przeze mnie dni - dlatego umieściłam go na Dniu Wspomnień. Oryginalny dzień był... ciekawy, najpierw zabawa w pocztę i wysyłanie obiadów (kto wie ten wie), potem adresowanie koperty i rysowanie znaczka, a na koniec - sortowanie paczek. Na Dzień Wspomnień postawiłam na dwie ostatnie atrakcje - adresowanie i sortowanie, bo zabawa w pocztę trwałaby baardzo długo.

Koperta została zaadresowana do dwóch osób - do Mrkapii i Andgory, najpierw Hari rzuciła pomysłem o wysłaniu listu do Mrkapii, a potem Andgora z propozycją wysłania listu do... samej siebie XD
Ja zaczęłam pisać do Mrkapii (na samej górze, w kolorach Mrkapii), a Andgora na niższych linijkach wpisała jako odbiorcę siebie i po raz kolejny - Mrkapii. Na koniec dodałam kod pocztowy (czyli jak w oryginalnym dniu ustaliliśmy - hasztag adresata od tyłu)

Następnie przenieśliśmy się do sortowni i znów, jak na Dniu Poczty nie szło nam, dopiero za czwartym razem nasza misja została spełniona.

                                                                    [Lilianka11] NIEEE
[Kana] XDD
[Wilczaq] no co wy robicie z tym czarnym
[X_melon_x] tragedia
[Jestem_ona] czm zawsze jeden czarny idzie tam XDD

Największy problem mieliśmy z jedną czarną paczką, która trafiała ciągle do miejsca dla żółtych.

Kiedy zakończyliśmy podróż po dawnych wydarzeniach - wróciliśmy do rzeczywistości. Wysłałam link do dokumentu google, na którym znajdowało się 5 zrzutów ekranu z dni, które kiedyś odbyły się w plemieniu i poprosiłam, aby uczestnicy wybrali dwa, które chcieliby odwzorować
Padło na zdjęcia nr 2 i 5, a oto efekty naszej pracy:

Oryginał - Dzień Kamieni Szlachetnych, Miesiąc Marzycieli 2019:

Dzisiejsza wersja:

Ciężko było z ustawieniem się odpowiednio myszek, ale ostatecznie wyszło chyba całkiem nieźle, dopasowaliśmy nawet napisy XD

Oryginał - Dzień Truskawek, Miesiąc Marzycieli 2020

Dzisiejsza wersja:

Kto wie, może za jakiś czas powstaną kolejne odwzorowania, tym razem naszej wersji z Dnia Wspomnień. :)

Na sam koniec, usiedliśmy po wielu podróżach w czasie i odetchnęliśmy po wspominaniu "na własnej skórze", dlatego zapytałam, czy ktoś chciałby się podzielić jakimś wspomnieniem dotyczącym plemienia - wspominały Ev_yuko, Kosmo i ja.
Ev_yuko opowiedziała nam, jak to na swoim pierwszym wydarzeniu - Walentynkach, podczas przebierania się, przebrała się za amora i... zapomniała jak się pisze to słowo, a potem napisała je jako "armor" i wyszła zabawna sytuacja, udokumentowana!

Następnie ja opowiedziałam o dwóch moich ulubionych wspomnieniach związanych z plemieniem - pierwsze to dzień, w którym zostałyśmy z Asias1, Poviją i Meow Praktykantkami, a drugie to moje urodziny - niespodzianka, jednocześnie na utility ze znajomymi, oraz w plemieniu.

Następnie Kosmo po zastanowieniu się opowiedziała historię o jednym z pierwszych wydarzeń plemiennych:
Kosmo chciała zamówić Dzień Nutelli i zapytała Mrkapii czy może:
"Mrkapii powiedział żebym zapytała się Mesmery, a Mesmera była jeszcze wtedy na mapce
ja podeszłam do niej, ale pamiętam że bardzo bardzo bardzo się jej bałam XD
i taka wystraszona z drżącymi rękami zapytałam się jej czy można"
Oraz drugą zabawną sytuację związaną z Dniem Nutelli - Kosmo myślała, że skoro zamówiła dzień, to ona będzie musiała go organizować, więc przygotowała mapy i atrakcje, a na miejscu okazało się... że kiedy ktoś zamawia wydarzenie, to nie on je organizuje, malutka pomyłka XD


Na tym zakończył się dzisiejszy Dzień Wspomnień. Mam nadzieję, że każdy miło spędził czas, przypomniał sobie dobre chwile z plemieniem, oraz dodatkowo stworzył w pamięci nowe wspomnienia, a może to ten dzień będziemy wspominać za kilka lat? Kiedyś się przekonamy. Liczę na jeszcze wiele więcej wspomnień związanych z plemieniem, że jeśli spotkamy się za kolejnych kilka lat na Dniu Wspomnień - będziemy mieć kolejne okazje do wspomnienia, i znów, usiądziemy wspólnie w chatce plemiennej i tak po prostu - wspomnimy to, co miało dawniej miejsce i sprawiło nam, nawet tylko chwilową, ulotną, radość. Dziękuję Wam za piękne wspomnienia :)

Jeśli ktoś jest zainteresowany przebiegiem oryginalnych dni - w odpowiednich miejscach zostawiłam do nich odnośniki. 

5 komentarzy:

  1. Ten dzień <3333 Fajnie się powspominało<3
    I wgl jeszcze właśnie co do tych walentynek to jak zobaczyłam to na blogu mój błąd to byłam jak O NIE i teraz znowu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak, jednak sporo się działo przez ostatnie lata.
    Ja miło wspominam jeden z dni marzycieli, gdy wraz z Lekkoduchem stworzyliśmy dwa przeciwne obozy i walczyliśmy ze sobą, odgrywając przy okazji jakieś wymyślone role. Ach... ten wulkan XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny dzień, szkoda że tylko na końcówkę przyszedłem. Fajna relacja z dnia :)

    OdpowiedzUsuń