6 czerwca 2019

Dzień Chmurek


Organizator: Aniuschan
Liczba uczestników: do 17 myszek

Marzyciele: Aniuschan, Mrkapii, Pancerniki, Matteo1357#8536 2(A), Pastel_doll#2437 2(A) i 1(-), Arupidaminaa#0000 2(A) i 1(-), Lilly#1565 1(A), Amelkanat#0000 1(A), Drumsa#0000 3(A), Hakegmpl#0000 2(A), Janusz123#8922 2(A), Rolcia#2765 2(A), Asias1#1996 2(A), A_dam#4577 3(A), Hypnos#9330 3(A) i 1(-) i 2(B), Pr0vkaa#4115 1(A), Rozafrozaxdd 1(A), Amciak13 1(A)

Goście: Iscariote87#0000 3(A), Tramin#8174 1(A), Amdusias#0721 1(A), Lubie_chleb#3126 2(A) i 1(-) , Lakierek 1(A), Lizysss 1(A), Furbiek 1(A)

Na początku chciałabym podziękować naszemu plemiennemu Nadwornemu Malarzowi -  Lilly za ten piękny rysunek z okazji Dnia Chmurki. Jest przecudowny!
Dzień rozpoczęliśmy o godzinie 18:01, ze względu na moje małe spóźnienie, na mapce Marzyciela A_dam. Na początek zadałam myszkom kilka pytań związanych z naszymi ukochanymi chmurami. Myszki chętnie odpowiadały, co mnie jedynie uszczęśliwiło.

[Aniuschan] W każdym razie, zaczynajmy!
[Aniuschan] Chciałabym Wam zadać kilka pytań :)
[Aniuschan] Po pierwsze, czy często oglądacie niebo i chmury? Mi się czasami zdarza :D
[Iscariote87] owo
[Arupidaminaa] nie
[Iscariote87] codziennie!
[A_dam] nie
[Lilly] co dzień!
[Hakegmpl] zazwyczaj
[Lilly] kocham chmury ^^
[Rolcia] burze
[Janusz123] ja nie
[Drumsa] bardzo często, ich widok mnie uspokaja
[Rolcia] XDD
[A_dam] a na telefonie zdjęcia chmurek
[Aniuschan] Ja często oglądam na Pintereście zdjęcia chmur
[Aniuschan] I zapisuję sobie xD
[Aniuschan] A w dzieciństwie lubiliście oglądać może chmury i odgadywać je kształty? Pamiętacie może jak kiedyś tak było?
[Lilly] taaaak!!!
[A_dam] ta
[Arupidaminaa] tak
[Hakegmpl] tak
[Lilly] Ja: to pies z rogiem, ma także skrzydła i je misia Siostra: To kot ;_;
[Arupidaminaa] ja widziałam kubusia puchatka
[Hypnos] W dzieciństwie może nie, ale teraz fajnie poobserwować chmurki jak się zna ich rodzaje :D
[Drumsa] ja ciągle odgaduje kształt chmur, fajna zabawa
[Mrkapii] dziękujemy A_dam za mapę :)
[A_dam] proszę
[Aniuschan] O, a wymieni ktoś mi rodzaje chmur? ^^
[Mrkapii] deszczowe
[Lilly] Kuliste,
[Janusz123] białe
[Janusz123] czarne
[Janusz123] niebieskie
[Hakegmpl] mgła
[Drumsa] burzowe
[A_dam] burzowa normalna deszczowa czarna szara biała kształtowa bez kształtu
[Arupidaminaa] grubas bałwan xd
[Hypnos] Kłębiaste ;P
[Iscariote87] cumulumbusy
[Lilly] pierzasta kłębiasty – pierzasta warstwo – pierzasta



Następną naszą atrakcją było przechodzenie mapek, na których były chmury. Na większości z nich dominowały, ale znalazło się też kilka gdzie większą atrakcją był na przykład Pikachu lub Pusheen. Myszki w miarę aktywnie je przechodziły, chociaż o dziwo niektóre pod koniec zaczęły głośno narzekać.

Na sam koniec przeszliśmy mapki Marzycielek o nickach Kana i Lilly. Dziękuję za mapki!



Po przejściu prawie wszystkich mapek, jakie miałam, zobaczyliśmy mapkę Matteo1357, na której chwilę odpoczęliśmy po tym jak nasze łapki tyle się nabiegały. Następnie włączyłam #utility, chcąc, abyśmy wspólnie porysowali chmurki na rozprężenie, ale niestety niektórzy nie usłuchali się i psuli innym. Dlatego też włączyłam zamiast tego module #palette, co mi zaproponował Mrkapii. Dziękuję.

Na sam koniec zabawy urządziłam konkurs na namalowanie najładniejszej chmurki na module #drawbattle. Wygrała Asias1, gratuluję jej tak prześlicznej chmureczki. Chwyciła za moje puszyste serduszko! Jako nagrodę dostała 30 serków.

Ostatnią atrakcją miało być Top Model Chmurek, ale z pewnych okoliczności postanowiłam już tego nie urządzać. Dziękuję jednak za ten dzień. Bardzo przyjemnie oglądałam znalezione przeze mnie mapki i rożne chmurki.
Aniuschan

Dopisek od Mrkapii: byłem na całym dniu Chmurek i dziękuję Aniuschan za zorganizowanie tego dnia. Niestety nie przebiegał tak jak byśmy chcieli. Niektórzy Marzyciele i goście nie pokazali dziś klasy, przez co atmosfera była momentami nie do zniesienia dla wszystkich uczestników. Dzień urządza ORGANIZATOR i to on ustala co będziemy robić, ile będzie trwać atrakcja i jak będzie przebiegać. Przeszkadzanie i obrażanie w niczym nie pomoże, jedynie utrudni prace. Jeżeli było za dużo map do przejścia i Was to wynudziło to wybaczcie, nie przewidzieliśmy tego, że może Was to zmęczyć (20 map).
Jeżeli ktoś ma jakieś pretensje dotyczące funkcjonowania plemienia to proszę na następny raz napisać o tym do mnie lub do któregoś z Szamanów. Niektórzy są nowi dlatego napiszę: rangi zdobywa się poprzez zdobywanie punktów. Liczby punktów, które trzeba zdobyć na odpowiednią rangę są ustalone od kilku lat i nie będą zmienione tylko dlatego, że komuś się nie chce zbierać. Gdy nie ma kogoś w punktacji ogólnej na forum lub Discord, to znaczy, że w poprzednich miesiącach nie zdobył żadnych punktów. Takie sprawy najlepiej załatwia się na szept.
Zwrócenie uwagi przez Szamana odnośnie zachowania jakiejś osoby nie jest po to, żeby tylko sobie napisać. Proszę się nie dziwić, jeżeli po wcześniejszym ostrzeżeniu ktoś otrzymuje kare.
Chcieliśmy tego uniknąć, ale niestety powracamy do minusowych punktów, które były już utworzone przez Znajomą kilka lat temu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz