3 czerwca 2019

Dzień Pluszaka

Organizatorki: Firletka i Nadzieja

19:00-19:20
Zebranie myszy
Marzyciele: Aniuschan, Mesmera, Mrkapii, Lekkoduch,
Asias1 3+1(A), Drumsa 3(A), Meow 3(A), Grzes24 3+1(A), Rolcia 3(A)
Heaux 2(A), Hakegmpl 2(A), Arystokrata 2(A), Zmanglem18 2(A)
Fajowakasia 1(A), Matteo1357 1(A), Rozafrozaxdd 1(A), A_dam 1(A),  Amelkanat 1(A), Azarij 1(A), Dajdi 1(A), Karol1123 1(A), Sarada8585 1(A), Hypnos 1(A), Mukinas 1(A)

Goście:
Iscariote87 3(A)
Roxannna 2(A), Furbiek 2(A), Pani_truskawka 2(A)
Kolo82 1(A), Xxgorzqaxx 1(A), Xxxasiaxxxx 1(A), Kitayoshi 1(A)

A_dam#4577
Aniuschan
Pluszakowe opowieści Myszy – kilka osób opowiedziało o swoich pluszakach.  Wypowiedzi skopiowane z czatu w oryginale bez poprawiania błędów:
[Nadzieja] ja miałam pluszowego króliczka, któremu potem przyszywałam ucho :)
[A_dam] jest bialy i jak bylem maly dostalem go na swieta bozego narodzenia
[Arystokrata] ja mam pluszowa swinie bez oka o imieniu Teodor
[Iscariote87] dzięki, to moj stary look, jestem do niego bardzo przywiazany <.<
[Hakegmpl] taaki wielki pluszowy miś, brązowy ^_^
Drumsa
Grzes24
[Rozafrozaxdd] ja pamietam takiego cyjanowego kota teraz sie zastanawiam gdzie on jest xD
[Drumsa] najbardziej to boję się utracić tych, które od kogoś dostałam... ciągle mam od mamy pluszaka, którego dostałam kilka miesięcy po moim urodzeniu
[Iscariote87] ja troszkę już z pluszaków wyrosłem, ale najbardziej wspominam dwa, pierwszy to moj czerwony pluszowy słoń z dzieciństwa, a drugi to pluszowa ośmiornica z dead maze <.< oh, i pluszowy dinozaur z dead maze, którego zawsze zbierałem dla wyjątkowej oso
Hiyashinsu
Hiyashinsu
[Drumsa] Moim pierwszym pluszakiem jestróżowy królik z tęczowymi elementami i marchewką w łapkach, ciąglę go trzymam na półce, a ma już 16 lat :3
[Rozafrozaxdd] ja pamietam rowniez jak zobaczylam w tv reklame kolekcji o kotach ( gazetka + pluszak) myślałam że ten kot będzie taki średniej wielkości jak np butelka 1 litrowa (te porównaniexD) na drugi dzien kupilam i kot byl maly jak powiedzmy reka to byl kot perski
Mrkapii
Rolcia
[Aniuschan] Pewnie! Mam bardzo dużo pluszaków - niebieskiego dinozaura, niebieską gwiazdkę, wielkiego pieska, dwa lub trzy misie, świnkę, jednorożca, tygrysa i chyba pokemona :D
[Grzes24] mój niebieski słonik ktrórego mam od chyba jak miałem 4 lata
[Pr0vkaa] ja w dzieciństwie w przeciwieństwie do wszystkich dzieci, miałam ukochaną poduszkę, z którą zawsze spałam XD
[Nadzieja] Mam go już od 10 lat, towarzyszył mi przy każdej wycieczce szkolnej i rodzinnej, był mały i mieścić się do plecaka
[Nadzieja] Ma dwie brązowe łaty na brzuszku, wokół oczu i brązowe uszka
[Nadzieja] Tak to jest biały :)
[Nadzieja] O! o! o! Jeszcze ma język na wierzchu :)
[Nadzieja] a dlaczego Lucky? Ten pies dawał i wciąż daje szczęście :)


Przy opowieściach chętne myszy wysyłały zdjęcia swoich maskotek. Rolcia stworzyła powiedzenie:
[Rolcia] kiedy ci źle pluszak pocieszy cię D:

Pluszaki przeżywają wraz z nami swoje przygody. Oto kilka z nich:
[Grzes24] ja raz zgubiłem elokudka i strzasnie płakałem ale sie odnalazł


[Firletka] Cofnęłam się drogą którą szłam dokładnie rozglądając się na boki. Zobaczyłam jedynie skrawek pieska. Wpadł do jakiejś dziury
[Firletka] A w dziurze zobaczyłam małe kotki. Kocica na mnie syczała
[Firletka] Te kotki potem zgłosiłam do adopcji i szybko znalazły dom wraz z kotką

19:20-19:40 Poznaliśmy swoje pluszaki i poszliśmy poznać nowe. Przy każdej mapie któraś z nas (Firletka lub Nadzieja) dodawała komentarz lub pytanie.
[Nadzieja] Jaka jest Wasza ulubiona postać z tej bajki? (Kubuś Puchatek)
[Pr0vkaa] jeju jaki uroczy
[Iscariote87] kłapouch
[Aniuschan] bu Lekko
[Mesmera] jak tu nie kochać kubusia puchatka?
[Mesmera] kłapouchy!
[Firletka] Ja lubiłam prosiaczka
[Nadzieja] ja Maleństwo :)
[Lekkoduch] tygrysek
[Aniuschan] Słodziutki puchatek

[Firletka] Czemu kubuś jest przerażony?
[Firletka] Chyba nie chce podzielić się z nami swoim miodem
[Nadzieja] myszki chcą ukraść miód?
[Lekkoduch] ten miód jest nasz, bo jesteśmy na mapie, jesteśmy jak szarańcza

19:40-19:45 Tworzyliśmy historię jednej z maskotek. Został wybrany Kłapouchy
[Firletka] Kłapouchy miał więcej głosów
[Iscariote87] woohoo ^^
[Firletka] Co mogło spotkać Kłapouchego?
[Mrkapii] oderwał mu się ogonek!
[Mesmera] D:
[Aniuschan] Albo ktoś mu ukradł
[Mesmera] Zgubił go i nie mógł go znaleźć!
[Iscariote87] rozlecial mu się domek :<
[Firletka] Tyle nieszczęścia spotkało Kłapouchego. Rozpadł mu się domek i zgubił ogonek. Co może począć?
[Aniuschan] Znaleźć ogonek :D
[Mrkapii] poprosić przyjaciół o pomoc!
[Mesmera] Usiąść i smucić się. W tym jest najlepszy :D
[Mesmera] Chyba zacząłby szukać sam ogonka
[Mesmera] nie wiem czy by prosił
[Aniuschan] Kłapouchy?
[Mesmera] on taki smętny
[Mesmera] no tak
[Mesmera] zawsze się uzala XD
[Mrkapii] inni mogliby zauważyć, że jest smutny i nie ma ogonka
[Firletka] Tak! Pomogli by poszukać ogonka
[Firletka] A co z domkiem?
[Iscariote87] napisac do kasi dowbor niech zbuduje mu nowy!
[Mrkapii] zamieszzkać z sową
[Firletka] To był miał nie rozpadający się domek
[Mrkapii] XDDD
[Firletka] po tylu latach
[Arystokrata] (zw)
[Aniuschan] Przyjaciele na pewno pozwoliliby mu mieszkać ze sobą :)
[Iscariote87] mysle ze kazdy marzy o wlasnym kącie
[Drumsa] możliwe, że pomogliby mu go odbudować
[Firletka] Na pewno!

19:45-20:00 Przebranie się za pluszaka. Zwycięzcę wybierali uczestnicy dnia. Kogo byś przytulił?
Większą ilością głosów wygrywają Meow#0010 i Mrkapii#0000




 Ostatnie wspólne selfie:

Dziękujemy wszystkim za obecność!

3 komentarze:

  1. Ostatnio znalazłam stronę https://whisbear.com/ tutaj można kupić pluszaka dla niemowlaka. Taki pluszak wydaje tak zwany różowy szum. Dziecko go uwielbia śpi spokojnie. Dzięki aplikacji na telefon można taki szum kontrolować i ustawiać. Świetna opcja. Jeśli będxzie ktoś zainteresowany to zapraszam na stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby natomiast ktoś szukał pluszaka dla kota to namierzyłem tutaj https://prezentdlakota.pl/49-pluszaki trochę :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń