11 czerwca 2019

Dzień Turysty w Marzycielach

Organizator: Nadzieja 9(O)
Marzyciele: Aniuschan, Lekkoduch, Aya, Asias1 3(A), Kana 3(A), Rolcia 3(A), Grzes24 3(A), A_dam 3(A), Arupidaminaa 3(A), Heaux 2(A), A_trament 2(A), Misicy 2(A), Dajdi 1(A), Amelkanat 1(A), Amciak13 1(A), Kokx 1(A), Dionizyxd 1(A), Milczka890 1(A)
Goście: Lizysss 3(A), Iscariote87 3(A), Roxannna 2(A), Michipol 1(A), Furbiek 1(A)


Dzień Turysty to pierwszy mój samodzielny dzień w plemieniu Marzyciele, wszystko dopięłam na ostatni guzik, aby jak najlepiej zapewnić rozrywkę moim przyjaciołom z plemienia i gościom :)
Frekwencja podczas dnia wynosiła najwięcej około 15, prowadziło mi się ten dzień bardzo przyjemnie i spokojnie. Rozpoczęliśmy zabawę o godzinie 19:00 w chatce plemiennej, kiedy już przyszłam czekało kilka myszek na mapie autorstwa Sugar_x, która jest Marzycielką.


Zaczęłam od przywitania zgromadzonych myszek, jako wprowadzenie rozpoczęliśmy rozmowę na temat podróży:

[Nadzieja] Co ciekawego zdążyliście już zwiedzić w swoim życiu?
[Lizysss] troche Francji
[Asias1] Kraków - Wawel xD, Inwałd
[A_dam] pałać kultury i nauki
[Iscariote87] troszkę Holandii i troszkę Polski
[Grzes24] parki miniatur, zamek w Grzybowie
[Aniuschan] Włochy! Byłam w Chorwacji, Słoweni, Czechach... :D
[Amciak13] 4 miasta w Chorwacji 2 w Bośni no i w Polsce duzo ;D
[Kana] bylam w Londynie i Paryżu hihi, we wrześniu w Belgii
[Rolcia] byłam tylko w Warszawie i Rzeszowie


[Nadzieja] Czy lubicie robić zdjęcia podczas wycieczek?
[Kana] Zależy jakie, ale raczej tak i zależy czym
[Lizysss] kocham
[Amciak13] Lubie robic zdjecia ;D
[Grzes24] nwm na żadnej wycieczce nie robiłem zdjec :(
[Iscariote87] lubię, ale jestem marnym fotografem :d
[[Aniuschan] No ba, na każdej mojej podróży, robię mnóstwo zdjęć
[Nadzieja] ja też lubię fotografować :)


[Nadzieja] W jaką podróż byście chcieli się wybrać w przyszłości?
[Kana] Japoniaa
[Iscariote87] Japoniaaa
[Aniuschan] Wszędzie xD  Włochy jeszcze kilka razy, Francja, Japonia, Anglia, Stany, Hiszpania, Portugalia...
[Amciak13] Stany Zjednocone i wszyscy sasiedzi Polski ;D
[Asias1] Turcja
[Grzes24] ja do USA do wojskowej bazy USA i ja bym chciał polecieć do Rosji
[Lekkoduch] może watykan? bym się rozglądał i widział miejsca z filmów


Zgromadzone osoby stwierdziły, że nie lubią z przewodnikiem podróżować, a najlepsze wyprawy są robione na spontanie lub wymyślane przez ich samych. Po rozmowie przeszliśmy do zabawy ''Gdzie jestem?''. Napisałam 10 opisów miejsc co dokładnie widzę i mówi mi przewodnik, aby podzielić się z resztą tym, gdzie w tym momencie się znajduje. Zadaniem Marzycieli było odgadnięcie miasta, z którego do nich piszę. 

1. Widzę wielką kamienną budowlę, przewodnik twierdzi, że służyła kiedyś jako amfiteatr Flawiuszów, kształt tej budowli jest eliptyczny, zawiera dużo otworów jakoby okien. Podobno odbywały się tu także igrzyska. --> Koloseum (Rzym) Lekkoduch
2. Niedaleko płynie Sekwana, wielki budynek na zewnątrz którego znajduje się szklana piramida. To tutaj zwiedzający mogą obejrzeć dzieło Leonarda da Vinci ''Mona Lisa'' i wiele innych cennych eksponatów. --> Luwr (Paryż) Kana
3. Stoję pod wielką, szpiczastą wieżą nazwaną imieniem królowej sprawującej urząd na tym terenie. Będąc w pobliżu na pewno nie przegapię umówionej godziny z przewodnikiem na dalsze zwiedzanie. --> Big Ben (Londyn) Kana
4. Piękna pogoda, wokół mnie woda i wznoszące się fale. Spaceruje po długim moście, który kiedyś w czasie wojny pełnił funkcję portu. Białe płotki wzdłuż mostu bardzo ładnie wpasowują się do reszty. --> Molo (Sopot) Lekkoduch
5. Jesteśmy wraz z wycieczką na najmniejszym kontynencie świata, wybieramy się posłuchać pięknej muzyki w wykonaniu najlepszych śpiewaków. Kształt tego budynku jest zadziwiający. --> Opera (Sydney) Kana
6. Wokół zielono, widzę pochyloną dzwonnicę, która była w dawnych czasach dzwonnicą pobliskiej katedry. Spróbuję zrobić sobie zdjęcie przy tym budynku, byle bardziej się nie przekrzywił i nie spadł. --> Krzywa Wieża (Piza) Aniuschan
7. Wielka Góra, a na niej jakieś głowy... ciekawe czyje są. Podobno jest to pomnik zasłużonych dla tego państwa. Lepiej zapytam Przewodnika i dowiem się więcej na ten temat. --> Góra Rushmore (USA) A_dam
8. Jestem w Azji, a droga którą mam pokonać sięga nawet 2400 km! Droga ta rozciąga się w górach Nan Shan i jest najdłuższą tego rodzaju drogą. --> Wielki Mur Chiński (Chiny) A_dam
9. Wielkie zamczysko, kiedyś mieszkali tutaj królowie. Teraz stanowi dla wielu turystów miejsce podróż. Od nazwy tego miejsca (wzgórza i jednocześnie dzielnicy) produkowane są cukierki i czekolady. --> Wawel (Kraków) Lekkoduch
10. Wspinam się tak wysoko, z oddali widzę jakiś znak... czy to krzyż? Sporo wędrowców zmiesza w tym kierunku, może i ja się tam wybiorę? --> Giewont (Tatry) Iscariote87

Najlepiej radzili sobie Lekkoduch i Kana z zagadkami oboje odpowiedzieli poprawnie jako pierwsi na 3. Reszcie też bardzo dobrze szło jednak brakowało im wystarczającego refleksu, aby zdążyć przez innymi napisać miasto. Po tej zabawie przeszliśmy jako prawdziwi turyści do podróży po mapach :)




Obejrzeliśmy też mapy Marzycieli wykonane specjalnie na Dzień Turysty. Bardzo wszystkim dziękuję za poświęcony czas i pomoc w przygotowaniu mojego dnia :)


Na zakończenie włączyłam moją mapę i na niej zagraliśmy w ostatnią zabawę wieczoru. Polegała ona na napisaniu miasta - reszta musi napisać w jakim państwie znajduje się to miasto. Kto pierwszy odgadł zadawał kolejną zagadkę i tak przez kolejne kilkanaście minut :)


Dziękuję wszystkim Marzycielom i gościom z plemienia Psychopatyczne Płody Zagłady za przybycie na mój dzień i udział. Pozdrawiam Was i do zobaczenia na kolejnych dniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz