14 sierpnia 2020

Sierpniowe Bingo - dzień drugi

Dzisiaj odbył się kolejny - a mianowicie drugi - dzień grania w Bingo!
Wspólnie ten czas spędziłam zarówno z Marzycieli jak i z sojusznikami Psychopatycznymi Płodami Zagłady. Cieszę się, że przyszliście ^-^

Organizator: Asias1
Marzyciele: Zuziamicex 2(A), Adrianeq1231 2(A), Aatosekk 2(A), Iroshia 2(A), Tyna6956 2(A), Kana 2(A), Laven 2(A), Bartix70 2(A), Mesmera, Feristen 2(A), Torvald 2(A)
Goście: Moonwolf 2(A), Kejtisiaa 2(A), Oryginqlnq 2(A), Elevey#2961 2(A), Maruii 2(A)

Dzień rozpoczął się podobnie jak ostatnio. Wraz z wybiciem godziny 18:00 przywitałam wszystkich oraz przedstawiłam zasady gry. Było także kilka pytań na które chętnie odpowiedziałam.


Po jakże szybkim wstępie - żeby pograć jak najdłużej nie będę pisać opowiadania na początku - włączyłam moduł, ale nikt się spodziewał się tego co dzisiaj będzie się działo.



Rozgrywka przez pierwsze kilka rund toczyła się bardzo spokojnie, aż tu nagle Kana wygrywa całą rundę nie mając wszystkich liczb. To pewnie pojedynczy lag gry, więc włączyłam moduł ponownie, z myślą że nie będzie takich problemów - przeliczyłam się.

Później była chwila ciszy (ale chyba takiej przed burzą), aż tu nagle te szalone liczby po prawej zaczęły pojawiać się coraz szybciej - to znak, że moduł przestaje działać, a minęło dopiero 15 minut gry.

Kolejnym razem to nie było do końca wiadomo kto uzupełnił poszczególne linie - wyskakiwało po 2 osoby - lecz z waszą pomocą sytuacja została opanowana.

Połowa dnia, moduł padł. Nie do końca, ale jednak. Jak już liczby się nie wyświetlały to były za szybko pokazywane, a sytuacja z Kaną się powtórzyła niejednokrotnie - z takim incydentem spotkali się: Adrianeq1231 oraz Mesmera.

Był plan przełożyć dzień ten na inny, lecz po 30 minutach gry - nie było warto. Postanowiliśmy kontynuować walkę o to, kto zwycięży: my czy Bingo.


Ciekawostka: W między czasie wywaliło mnie z gry, więc już w ogóle było ciekawie xD
W sumie nie tylko mnie, ale jak zlagowało chatkę to już większą ilość osób.


Po jakże emocjonującej walce na śmierć i życie, przyszedł czas na podsumowanie zmagań uczestników. 

,,Za poświęcenie i trud włożony w walkę o wygraną" 

Nagrody otrzymują:
Aatosekk
Iroshia
Laven
Każda uzupełniła jak największą liczbę linii, a co ciekawe, wszystkie miały ich tyle samo ^-^
Niestety Iroshia mi uciekła ni nie załapała się na pamiątkowym selfie :c
Iroshia mi niestety uciekła i nie uwieczniłam jej 
na pamiątkowym selfie :c

Mam nadzieję, że mimo wszystko dzień wam się spodobał. Możecie napisać jak to wyglądało z waszej perspektywy. Może nie było tyle emocji co tydzień temu, ale kto wie co będzie w kolejny piątek. Zapraszam wszystkich na 21 sierpnia, aby poczuć dreszczyk emocji (albo poznać lagi modułu). Dobra zabawa gwarantowana ;D

3 komentarze: