7 sierpnia 2020

Sierpniowe Bingo oraz urodziny Kany

 Sierpniowe Bingo - dzień pierwszy

Na dzisiejsze Bingo wpadło około 17 osób z czego bardzo się cieszę ^-^ 

Organizator: Asias1 8(O) + 1(F)
Marzyciele: Patkaaa1601 2(A), Povija 2(A), Kosmo 2(A), Torvald#8353 2(A), Anvella 2(A), Vixid 2(A), Overall 2(A), Smaczne_haribo 2(A), Kana 2(A), Rolcia 2(A), Shad 2(A), Nirusia107 2(A), Feristen 2(A), Tyna6956 2(A)
Goście: Oryginqlnq 2(A), Kitayoshi 2(A), Czarnullka 2(A)

Po przywitaniu się omówiłam krótko zasady i bez zbędnego przedłużania rozpoczęła się gra. Nie spodziewałam się, że podczas grania w jakże relaksującą grę, napotkam na tyle emocji. Płacz, złość, śmiech - poczułam się jak na grzybach!

Po godzinnej grze, która przerodziła się w wojnę (to wszystko przez te emocje!). Wyłoniłam zwycięzców.

Zaczynając od końca:
Trzecie miejsce zajęła Povija
Drugie miejsce zajęła Patkaaa1601
A na pierwszym miejscu zagościła Shad, która była najlepsza i zostawiła wszystkich daleko w tyle (Nadal wszyscy ciebie lubimy ;D)

Urodziny Kany - impreza niespodzianka

Na niezapowiedzianych urodzinach przyszło prawie 20 osób :) 
Na pomysł wpadł Mrkapii, a ja pomogłam w organizacji.

Organizatorzy: Mrkapii, Asias1 (jw)
Marzyciele: Kana 5(A), Aniuschan, Patkaaa1601 3(A) + 2(B), Rolcia 3(A), Anvella 3(A), Shad 3(A), Krystianek1#1508 2(A), Povija 3(A), Chomiczkaxxx#0000 2(A), Laven 3(A), Smaczne_haribo 3(A), Ag93 2(A), Milka7878 3(A), Wilczaq 2(A), Feristen 2(A), Haribo 3(A), Vixid 3(A), Ev_yuko 3(A), Kociamiocia 2(A)
Goście: Kitayoshi 3(A), Lilianka11 3(A)

Jeszcze tego samego dnia odbyło się przyjęcie z okazji urodzin naszej truskaweczki - Kany.
Niedługo po zakończeniu Bingo rozpoczęła się huczna zabawa. Wszyscy byli zaskoczeni! Szybciutko zebraliśmy się w chatce wraz z solenizantką i na specjalnej mapce (oczywiście z truskawkami!) odśpiewaliśmy sto lat.
Niedługo potem złożyliśmy najgorętsze życzenia oraz daliśmy skromne upominki.
Następnie przypominaliśmy sobie najwspanialsze - zarówno śmieszne, jak i te poważniejsze - akcję oraz przeżycia odkąd poznaliśmy Kanę z nią samą w roli głównej. Myślę, że każdemu pojawił się uśmiech na twarzy, a kto wie, może i zakręciła się łezka w oku.

Na sam koniec zagraliśmy w ulubiony moduł solenizantki - sniper. Kule świstały nam nad głowami, a tytułowy sniper nie nadążał z celowaniem w nas. Pomimo lekkich błędów modułu grało się bardzo przyjemnie.
Na tym też zakończył się urodziny, jak i inne atrakcje plemienne tego dnia. Koniecznie napiszcie czy wam się podobało i możecie złożyć życzenia Kanie jak ktoś nie zdążył - w końcu lepiej późno niż wcale.
Chciałam bardzo serdecznie podziękować Patce za wykonanie tak dużej ilości screenów (50 to naprawdę ogromna liczba!) Za tak duży wysiłek dostajesz dodatkowe 2 punkty :D 

3 komentarze:

  1. Na bingo co prawda weszłam na chwilę, ale sądzę że było super :) Jeśli chodzi o urodziny to super się bawiłam, a przez całą imprezę uśmiech nie schodził mi z twarzy! Naprawdę nie spodziewałam się takiej niespodzianki! <3 W trakcie urodzin zawołała mnie też Haribo na swój room, więc musiałam na chwilę wyjść, okazało się że myszki przygotowały też drugą imprezę urodzinową. Dziękuję jeszcze raz Kapiemu, Asi, Haribo i wszystkim, którzy pojawili się na którejś z tych imprez, nigdy tego nie zapomnę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się bawiłam na bingo. Emocji było BARDZO dużo, nie powiem :D

    Urodziny Kany mnie zaskoczyły, a przede wszystkim ilość pingów na Discordzie. Nie wiedziałam co się dzieje haha.

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Kana <33

    OdpowiedzUsuń