21 sierpnia 2020

Sierpniowe Bingo - dzień trzeci


Dzisiaj odbył się - już trzeci z kolei - dzień Sierpniowego Bingo!
Przyszło na niego około 14 osób i każda dostaje 2 punkty aktywności. Patkaaa1601 za wykonanie screenów dostaje 1 dodatkowy punkt ;D

Organizator: Asias1
Marzyciele: Tyna6946 2(A), Bartix70 2(A), Smaczne_haribo 2(A), Sarada8585 2(A), Kana 2(A), Patkaaa1601 2(A)+1(I), Ev_yuko 2(A), Iroshia 2(A), Yosumi 2(A), Aatosekk 2(A), Nirusia107 2(A), Adrianeq1231 2(A)
Goście: Maruii 2(A)

Jak co tydzień, dzień rozpoczął się o 18:00. Początkowo było mało osób, lecz z czasem było nas coraz więcej. Po krótkim wytłumaczeniu zasad przeszliśmy do głównej części tego dnia - oczywiście grania w Bingo.
Emocje sięgające zenitu - były
Lagi takie, że grać się nie dało - były
Ale tego, że udoskonalą moduł, to nikt się nie spodziewał (albo ja taka w plecy z informacjami i o tym nie widziałam)
Na pierwszy rzut oka można było zauważyć brak norek, a w trakcie gry pojawiał się napis mówiący nam, że do uzupełnienia danej linii pozostała nam jedna liczba. Dzięki temu był lekki stres, żeby zdążyć przed kimś innym, a tak to nas brano z zaskoczenia (miało to swój urok)
Po ukończeniu danej linii wyskakiwał krótki komunikat na czacie: ,,Gracz … uzupełnił linie".
Zmiany jak najbardziej na plus.
Dla mnie grało się bardzo przyjemnie - czasami poklikałam sobie liczby, jednak inni byli szybsi ode mnie (i tak bym ich nie uzupełniła, chciałam dać wam szansę na wygranie nagród)
Dodam, że podczas tego dnia zagraliśmy najwięcej rund spośród wszystkich dni ;D
Na sam koniec przyszedł czas na podsumowanie zmagań uczestników:
Najlepszą, która zdominowała pozostałych była 
Kana uzupełniając aż 10 linii!
Druga była Maruii, która próbowała ją prześcignąć, 
lecz nie udało jej się - miała 8 linii
Na trzecim miejscu znajduje się Iroshia, 
która uzupełniła 5 linii
Brawa dla dziewczyn!
Dzień zaliczam do udanych. Mam nadzieję, że świetnie się bawiliście i ta godzinka nie była dla was czasem straconym. Napiszcie komentarz jak wam się podobał dzień i co sądzicie o zmianach w module ^-^
Na sam koniec zapraszam was na ostatni dzień Sierpniowego Bingo, który odbędzie się 28 sierpnia o 18:00!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz