31 października 2020

Marzycielskie Halloween

Nim mogłam przystąpić do przedstawienia atrakcji, trzeba było ugasić pożar kłótni, który powstał przed naszą imprezką. 

Na prośbę Adriana, wyruszyliśmy na poszukiwanie cukierków. W końcu Halloween to cukierki.... Odwiedziliśmy kilka miejsc, mijając różne istoty po drodze. Ostatnią osobą, którą ujrzeliśmy była sama Śmierć z kosą. 




Gdy wróciliśmy z podróży, Adrian nie miał pustego koszyka, a ja zadałam wszystkim pytania odnośnie odwiedzonych miejsc. Sprawdzałam ich pamięć oraz spostrzegawczość. Na wszystkie pytania odpowiedział bezbłędnie Lekkoduch, zaraz za nim Kosmo, a potem po jednej odpowiedzi Adrian, Anvella, Bartix, Shad oraz Nirusia.

Udaliśmy się na pole dyniowe w poszukiwaniu serów. Zadaniem uczestników było znalezienie trzech serów i zaniesienie ich do norki.  Jeden z serów ciężko było złapać, przez co wiele osób miało problem ze znalezieniem sera. Pierwszą osobą, której udało się dopaść ukryty ser była Kana. Reszta zaczęła intensywniej szukać i skakać po mapce. Drugą osobą był Bartix, a potem w kolejności Xashlee, Lekkoduch, Milka. Potem postanowiłam podpowiedzieć gdzie ser się znajduje i kolejne osoby zaniosły worek serów do norki: Wilczaq, Maruii, Nirusia, Patkaa. 



Przyszedł czas na konkurs przebraniowy. Każdy miał za zadanie przebrać się za wymyślone przez siebie stworzenie i dać krótki opis. 




Na imprezie nie ogłosiłam, ale ogłoszę teraz, zwycięzce konkursu na strój. Pierwsze miejsce przyznaję Kanie - za dość pomysłowy pomysł... tego głosu w gardle (zachęcam do czytania opisu). Drugie miejsce należy się Bartix, który z niskim nakładem stroju wymyślił ciekawy opis stroju. Trzecie miejsce dla Lekkoducha, który przeraził mnie martwymi oczami ryby... 

Ostatnią atrakcją dnia było ozdobienie dyni. Uczestnicy zabawy: Lekkoduch, Kana, Shad, Smaczne_haribo, Milka7878, Kosmo, Maruii, Nirusia107, Wilczaq.




Organizator: Mesmera

Uczestnicy
Marzyciele:  Lekkoduch, Adrianeq1231 2(A), Kosmo 3(A), Nirusia107 3(A), Aziraphale 1(A), Xashlee 1(A), Bartix70 3(A), Milka7878 3(A), Sunny 1(A), Ev_yuko 3(A), Shad 3(A)+1(B), Sssssaassdgd 1(A), Dragonlohha 1(A), Wilczaq 1(A), Anvella 2(A), Naomi 3(A), Topieryby 1(A), Asias1 2(A), Smaczne_haribo 1(A), Kana 3(A)
Goście: Maruii 3(A)

Dziękuję za udział naszej imprezce Halloween :D

Jeśli kogoś pominęłam to niech się do mnie zgłosi :) (Mesmera) lub napisze w komentarzu

7 komentarzy:

  1. Ciekawy dzień, przemyślane atrakcje, a pomysły nie znały granic..
    Czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam sie pierwszego miejsca, bo wsztstkie stroje byly super! Bylo świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzycząca truskawka w gardle.... wygrywa wszystko XD

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było =) Pełno atrakcji, dobra zabawa. - Bartix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem to samo co napisałem wcześniej, tylko było za mało uzasadnione, więc usunąłem XD

      Usuń