5 października 2020

Testowanie nowej gry w chatce plemiennej

Gra była oparta na zabawie radiowej ze stacji Muzo.fm - klucz francuski 

Zasady były dość proste, marzyciele i goście szybko je załapali. Mieli niesamowicie ciekawe pomysły na odpowiedzi i mnie samą nieraz zaskakiwały. Co jakiś czas pomagałam lub rzucałam podpowiedź. Najbliżej poznania hasła dość często była Kana, ale zawsze jej zgarniali wygraną przed nosem.

Początkowo planowałam zrobić te grę jako dodatkową atrakcję do dni specjalnych, które odbywają się u marzycieli. Jednak zainteresowanie grą przerosło moje oczekiwania. Miało być 30 min. wyszła godzina!

Zrobiłam cztery rundy. Oto zwycięzcy rund: Pierwsza: Chomiczkaxxx; Druga: Asias1; Trzecia: Kana (tempo ekspresowe); Czwarta Asias1.

Podczas trwania dnia w międzyczasie była kłótnia o grób, walka na kosy, truskawki, zbugowane kasztany.

Smaczki z dnia: 

- Asias1 przy każdej podpowiedzi rzucała hasło Guttenberg

- Smaczne_haribo dowiedziała się co łączy portret i cyfrę

Uczestnicy

Marzyciele: Shad#5480 3(A) + 1(B), Kana#2630 3(A), Ev_yuko#9867 1(A), Anvella 1(A), Chomiczkaxxx 2(A), Adrianeq1231#6785 1(A), Vixid#0964 1(A), Asias1#1996 3(A), Smaczne_haribo#5926 3(A)

Goście:Gekon_lamparci#0010 1(A), Maruii 3(A), Kamerzysta#5147 1(A)

Dziękuję wszystkim za udział w teście :D

24 komentarze:

  1. Podczas trwania dnia w międzyczasie była kłótnia o... Warto też wspomnieć o moją kłótnię z Gekonem o moje kakao!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec była też wojna między mną a Asią i Chomikową-
      Straciłam 8 kartek aby się ich pozbyć.....

      Usuń
    2. Kanusia, to kiedy rewanż? 😂

      Usuń
    3. A to przegapiłam bitwę o kakao. Te wojnę też xD

      Usuń
  2. Uśmiałam się przy tych zbugowanych kasztanach xD
    Asia musiała coś do nich dodać!

    Ale propo dnia - emocje niespodziewane, każdy dawał odpowiedź w szaleńczym tempie co mnie pozytywnie zadziwiło x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mapka ma rok, wiem co mogę zmienić w kasztanach, że tak nie latały ^-^

      Usuń
    2. Myszki latały równie z nimi, jedna nawet poza mape wyleciała

      Usuń
    3. Nie możliwie :O
      Poprawie te kasztany <.>

      Usuń
    4. Haha, może kiedyś dorobię ^^

      Usuń
    5. Nie moge się doczekać, aż jeden z kasztanów wyciągnie swoją róźdżkę i rozwinie skrzydła, poleci w niebo i zaczaruje aby jedna z myszek poleciała z ni-

      Znaczy.. *nerwowo popija kawę*
      *siorp, siorp*
      Too, na czym skończyłyśmy..?

      Usuń
    6. Te kasztany dostarczały dodatkowej rozrywki

      Usuń
  3. Oczywiście że Guttenberg...
    A któż by inny xD

    Zabawa bardzo mi się podobała!
    Aby częściej takie się odbywały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem... Nie wiem jak samochód łączy się z guttenbergiem... XD

      Usuń
    2. To czym jeździł jak nie samochodem 😂

      Usuń
  4. Kasztany były najlepsze xDD
    Zabawa naprawdę super i byłabym szczęśliwa gdyby pojawiała się również w innych dniach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gra według mnie jest troszkę podobna do taboo, tylko lekko oparta na innych zasadach, a mimo tego bardzo mi się podobała ^^

    Mam nadzieję że będzie więcej takich dni, i zainteresowanych znajdzie się jeszcze więcej! 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jest podobna, choć prostsza do ogarnięcia, tak według mnie

      Usuń