26 października 2020

Origami - wyniki

Ostatniego dnia przybyło sporo papierowych dzieł. Nie spodziewałam tak dużego zainteresowania. Każdy otrzyma dodatkowo +1 pkt, za wykonanie tak wspaniałych origami!

A oto i one: 

Kosmo

Chomiczkaxxx

Maruii (PPZ)

Asias1

Kana

Xashlee #0996 



Ev_yuko

Firletka
Niełatwo było wybrać zwycięzcę. Bo jak tu oceniać origami? Po dyskusji z szamanami i założycielkami udało nam się wyłowić zwycięzcę. 
Pierwsze miejsce zajmuje Maruii oraz Kosmo. Kosmo poświęciła sporo czasu na wykonanie swojej pracy. Jak usłyszałam jest to origami modułowe. Maruii zachwyciła nas kreatywnością i sposobem zrobienia zdjęcia.
Drugie miejsce zajmuje Xashlee #0996. Spodobało nam się przedstawienie origami. Światło nadało niesamowity efekt.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie!

A wam, które origami się najbardziej podoba?

4 komentarze:

  1. Brawa dla zwycięzców!
    I GASP~ ASHHH BRAWOOO ZIOM AAAAA
    I ogółem wszystkie origami są super też strasznie zachwyciło mnie dzieło Kosmo :OO
    A moje to było żart próbowałam uratować to kolorami ale no xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze dodam że z xashlee robiłyśmy to godzine przed końcem czasu do wysłania to kiedy mi kolejny raz nie wychodziło origami to ona o jeszcze zrobie kolejne więc szacun xDD

      Usuń
    2. Nie wyszło ci tak źle. Świetny pomysł z kolorowaniem :D

      Usuń
  2. Brawa dla zwycięzców
    Nono, ja się nie dziwię, że trudno było wybrać x.x

    OdpowiedzUsuń