1 grudnia 2016

Ruszamy z Marzycielkim Kalendarzem Adwentowym!

Kartka z kalendarza. Jak wspomniałam wcześniej ten konkurs jest ostatni z kartek z kalendarza. Na jego miejsce przyjdzie coś innego. Myślę, że bardziej przypadnie wam do gustu :)

Prace:
Alyss123

Amikami182

Dupoloty

Emmarubin

Zwycięża: Amikami182

Wszystkie prace są piękne. Było mi ciężko wybrać, dlatego wybrałam sobie jedną wytyczną - najlepiej widoczny napis i najbardziej pasujący kolorystycznie. Wasze prace nie zginą, pewnie pojawią się w jakichś postach :)

Czas na rozwiązanie zagadki 
jest dziś do końca dnia.







8 komentarzy:

  1. Rozwiązane :D chyba też jakąś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na moją zagadkę :P
    -Masjshubnj

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurra :D kalendarz! Świetny pomysł Wera :) ja też będę myśleć xd trochę to potrwa

    OdpowiedzUsuń
  4. lol co to za badziewie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielski Kalendarz Adwentowy. Badziewia chyba w nazwie nie ma :o

      Usuń