22 marca 2017

Zaraź nas swoją pasją!

Cześć!
Pewnie każdy z was ma jakąś pasję...
Czemu nie podzielić się nią z innymi marzycielami?
Ja na przykład lubię jeździć konno :)
A wy?
Hmm..
Wiem!
Przedstawcie swoje zajęcia za pomocą rysunku!
Zasady:
-na rysunku musi być myszka (jako wy), może być kilka myszek (np. grupa taneczna)
-prace można wysyłać do 31 marca 2017 roku,
na email: nikoleczeq@onet.pl
Koniec zasad :D
Wyniki będą wybierane ankietowo.
Gorąco zachęcam do wzięcia udziału!
Pozdrawiam
Nikoleczqa

4 komentarze:

  1. Oj to będzie trudne, mam dużo hobby
    Postaram się wziąć udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, spróbuje znaleźć czas i coś narysować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba ten pomysł ,ponieważ ktoś może się poczuć źle.No bo w końcu to ocenianie hobby ,która dana osoba wykonuje na co dzień.Według mnie nie powinno się wybierać,które hobby jest lepsze ,bo każdy może się źle poczuć np.jak nie dostanie głosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ale pisząc ten post chodziło mi o rysunek, którego tematem jest hobby ;) Więc ogólnie mówiąc w większości chodzi właśnie o ilustrację, która będzie oceniana. Nie zapominajmy także, że każdy kto się zgłosi może czuć się wygranym :)
      ~Nikoleczqa

      Usuń