5 lipca 2017

Nowy Szaman Plemienny!

Przepraszam za brak informacji wcześniej. Nie mogłyśmy się zmówić dlatego to tak niespodziewanie wyszło i chciałyśmy trochę niespodziankę zrobić :)

Nasz nowy Szaman to osoba dość młoda, wrażliwa, chętna do pomocy. Bywa w miarę często w grze, może nie codziennie, ale jest z nią kontakt. Wcześniej brała udział w szansie na praktykanta. Wyniki miały być ogłoszone w lipcu, ale wraz ze Znajomą i Weroniczka stwierdziłyśmy, że ta myszka wykazała się i nie trzeba już jej sprawdzać.

Nowym Szamanem Plemiennym jest Natiibobr!!

Z tej okazji urządziłyśmy krótką imprezę, gdzie jeszcze wyjaśniałam na czym będzie polegać bycie Szamanem.

Gratuluję i mam nadzieję, że wytrwasz z nami bardzo długo ;D

4 komentarze:

  1. Wierzyłam w Ciebie od samego początku! Wiedziałam, że wysoko zajdziesz! A nie wierzyłaś w siebie i miałaś wątpliwości. I co? I co? Miałam rację, w sumie na ogół mam racje xD

    Gratuluję! Zasłużyłaś i wiem, że tak szybko się nie wypalisz, moja ty bombko pomysłów XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje wszystkim za wsparcie, pomoc i zaufanie. Cieszę się, że mogę pełnić tak ważną rolę w tym wspaniałym plemieniu. Dziękuje i postaram się jak najlepiej sprawować.

    OdpowiedzUsuń